Pukkelpop 2025

Blijkbaar uit cijfers hoor ik via via dat het echt niet het verschil heeft gemaakt. Wel dat het aantal % Limburgers elk jaar serieus blijft stijgen.
Beetje zoals Graspop, dat is ook 60% provincie Antwerpen.
Interessant. Benieuwd hoe die stijging is bij de grensgemeenten, zoals Lanaken, Riemst en Maasmechelen.

Ik kan me van vorig jaar toch ook geen 5 Nederlanders herinneren. Als er meer zouden zijn, valt het iig niet echt op.

nederlandse limburgers lijken soms meer op belgen dan op hollanders
dus die blenden best makkelijk tussen belgen
ik woon letterlijk 2.750 m van de belgische grens af, 😌

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Misschien is dat wel het mooie aan Pukkelpop: zeer gemixte groep aan mensen. Zowel de locals als de oorspronkelijke Limbo's van de andere kant van de Maas, een aantal gezellige Walen, een groep diverse Vlamingen en wat buitenlandse bezoekers.

Goed ja, ik wilde in eerste instantie Hollanders typen, want dat bedoelde ik eigenlijk :D

En ik ga vaak genoeg naar NL Limburg, en daar is toch wel wat verschil te horen moet ik zeggen met een Belgische Limburger.

Volgens mij was dit het artikel waardoor we ervan uitgaan dat hij afsluit.
En dan gaat het gewoon het hoofdpodium zijn. In de dancehall kan gewoonweg niet qua populariteit.
Maar op de website staat hij bij de line-up van zaterdag als derde, onder A$AP Rocky en Idles. Dat is niet per se alles zeggend, maar Quotsa en Chappell Roan prijken wel gewoon bovenaan de line-up.

Goed ja, ik wilde in eerste instantie Hollanders typen, want dat bedoelde ik eigenlijk :D

En ik ga vaak genoeg naar NL Limburg, en daar is toch wel wat verschil te horen moet ik zeggen met een Belgische Limburger.
Het gebrek aan Hollanders is een zegen voor PkP.
Het verschil tussen Limburg en Belgisch Limburg verschilt per regio. Van Maastricht/Lanaken/Riemst tot Stein/Maasmechelen/Maaseik is bijna geen verschil te horen aan de grens. Des te verder van de Maas, des te meer het dialect verandert.

Trouwens over Marlon Hoffstadt. Had die niet gezegd niet elk weekend te spelen? Dus altijd een weekend ertussen vrij? Indien zo, normaal geen Pukkelpop.

Users who are viewing this thread