Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nederlandse limburgers lijken soms meer op belgen dan op hollanders
dus die blenden best makkelijk tussen belgen
ik woon letterlijk 2.750 m van de belgische grens af,
Misschien is dat wel het mooie aan Pukkelpop: zeer gemixte groep aan mensen. Zowel de locals als de oorspronkelijke Limbo's van de andere kant van de Maas, een aantal gezellige Walen, een groep diverse Vlamingen en wat buitenlandse bezoekers.
De eerste namen voor Pukkelpop zijn nog niet goed en wel verteerd of het festival strooit alweer met nieuwe kleppers. Op zaterdag 16 augustus mogen festivalgangers A$AP Rocky, IDLES en Joost Klein op het terrein van Kiewit in Hasselt verwachten.
www.hln.be
Volgens mij was dit het artikel waardoor we ervan uitgaan dat hij afsluit.
En dan gaat het gewoon het hoofdpodium zijn. In de dancehall kan gewoonweg niet qua populariteit.
Maar op de website staat hij bij de line-up van zaterdag als derde, onder A$AP Rocky en Idles. Dat is niet per se alles zeggend, maar Quotsa en Chappell Roan prijken wel gewoon bovenaan de line-up.
Het gebrek aan Hollanders is een zegen voor PkP.
Het verschil tussen Limburg en Belgisch Limburg verschilt per regio. Van Maastricht/Lanaken/Riemst tot Stein/Maasmechelen/Maaseik is bijna geen verschil te horen aan de grens. Des te verder van de Maas, des te meer het dialect verandert.
Trouwens over Marlon Hoffstadt. Had die niet gezegd niet elk weekend te spelen? Dus altijd een weekend ertussen vrij? Indien zo, normaal geen Pukkelpop.
Nou, het zijn zeker niet de mensen uit Groot-Brittannië die ervoor zorgen dat het uitverkocht raakt, gelukkig. Afgezien van de mensen die ik ken en die al jaren komen, ben ik op Pukkelpop 2024 geen enkele persoon uit Groot-Brittannië tegengekomen. Ik ben blij dat Pukkelpop geen festival is dat populair is geworden bij Britten, zoals Primavera Sound in Barcelona.
Het gebrek aan Hollanders is een zegen voor PkP.
Het verschil tussen Limburg en Belgisch Limburg verschilt per regio. Van Maastricht/Lanaken/Riemst tot Stein/Maasmechelen/Maaseik is bijna geen verschil te horen aan de grens. Des te verder van de Maas, des te meer het dialect verandert.
Nelly Furtado naar Suikerrock dus die kunnen we schrappen. Pommelien Thijs ook op Suikerrock, wel vreemd dat die ook de kleinere festivals gaat doen dit jaar.
Maar op de website staat hij bij de line-up van zaterdag als derde, onder A$AP Rocky en Idles. Dat is niet per se alles zeggend, maar Quotsa en Chappell Roan prijken wel gewoon bovenaan de line-up.
De 'grote' headliners spelen op Pukkelpop niet altijd per se als laatste op het hoofdpodium. De volgorde van de namen zegt volgens mij nog niet heel veel over de plekken waar iedereen staat.
Voor Pukkelpop is er met de goede verkoop van de tickets niet echt haast bij.
Ik kan niet inschatten wanneer Rock Werchter zijn momentum wil pakken. Denk dat daar de bal ligt.