Pukkelpop 2025

Voor Pukkelpop is er met de goede verkoop van de tickets niet echt haast bij.
Ik kan niet inschatten wanneer Rock Werchter zijn momentum wil pakken. Denk dat daar de bal ligt.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Lijkt mij dat Pukkelpop zijn moment de gloire heeft gehad, dit kunnen ze nu even laten sudderen.
Ik denk dat ze Werchter in orde gaan brengen.

Nou, het zijn zeker niet de mensen uit Groot-Brittannië die ervoor zorgen dat het uitverkocht raakt, gelukkig. Afgezien van de mensen die ik ken en die al jaren komen, ben ik op Pukkelpop 2024 geen enkele persoon uit Groot-Brittannië tegengekomen. Ik ben blij dat Pukkelpop geen festival is dat populair is geworden bij Britten, zoals Primavera Sound in Barcelona.🙂
Als ik aan Britten op Pukkelpop denk, denk ik aan dit zootje:

Ik haatte die idioten hartsgrondig na het zien van hun "filmpje".
Ze hebben helemaal niets begrepen van Pukkelpop, komen een dag te laat, hebben een te kleine tent besteld en doen niets buiten wat in een VIP rondhangen en zichzelf lam zuipen.
Ik mag hopen dat niet alle Britten zo zijn :)

• Leuk
Waarderingen: DDave

Ze hebben helemaal niets begrepen van Pukkelpop, komen een dag te laat, hebben een te kleine tent besteld en doen niets buiten wat in een VIP rondhangen en zichzelf lam zuipen.
Klinkt als de meerderheid van PKP, zonder het VIP gedeelte dan.

Afgelopen zaterdag naar Sammy Virji geweest in Antwerpen. Ik ga geregeld naar feestjes, maar ik heb nog nooit, en ik overdrijf hier echt niet, zoveel mensen uitzinnig zien springen voor een hele set als bij Sammy Virji. Wat een clubavond! Gigantische aanrader!

• Leuk

Ik heb die video gezien en het is echt heel gênant.

Een taxi nemen vanuit Charleroi en klagen over de kosten, heel dronken worden en klagen over de kater, en dan 's avonds als het festival aan de gang is naar Hasselt gaan en klagen over hoe stil het daar is. Ja, want iedereen is op het festival! Zeer slechte planning.

De andere twee mensen lijken in orde, maar het was duidelijk dat de andere man niet te vertrouwen was toen ik zag dat hij een Manchester United EN een Leeds United-shirt droeg. Ik weet niet wat het equivalent in België is (Standaard Luik tegen Anderlecht?) maar niemand doet dat!!

Klinkt als de meerderheid van PKP, zonder het VIP gedeelte dan.
Dat is toch helemaal niet zo? OK, er lopen zeker heel wat dronken mensen rond, maar de grote meerderheid vermaakt zich toch prima en loopt niet de hele tijd te zeuren? En in ieder geval komen ze niet op vrijdagavond aan als het festival al op donderdag gestart is en zijn ze zondagmiddag al weer weg. Wat een bende irritante sissy's zeg, die Britten uit dat filmpje.

• Leuk
Dat is toch helemaal niet zo? OK, er lopen zeker heel wat dronken mensen rond, maar de grote meerderheid vermaakt zich toch prima en loopt niet de hele tijd te zeuren? En in ieder geval komen ze niet op vrijdagavond aan als het festival al op donderdag gestart is en zijn ze zondagmiddag al weer weg. Wat een bende irritante sissy's zeg, die Britten uit dat filmpje.
Kun je geloven dat mensen echt geld doneren zodat ze die video's kunnen maken? Absoluut gek.

Users who are viewing this thread