Het mag een grote naam zijn, maar het is pas zijn eerste festivalseizoen. Hij moet zich nog maar bewijzen, en voor hetzelfde geld is het gewoon een one-hit wonder. Hij verkoopt 3x vorst nationaal uit, en een keer lotto arena. Op zich een prestatie, maar het is niet uniek, zeker niet als top-40 artiest, die ook nog eens uit belgië komt. top-40 artiesten op werchter zijn er altijd wel geweest, maar niet op zo'n hoge spot...(afgezien van Black Eyed Peas als plan B). Bovendien geloof ik niet dat een naam als Stromae zo veel mensen zou trekken met zoveel shows gepland in België. Normaal kwamen de gerenommeerde bands daar toch altijd boven te staan. Maargoed, misschien is er wel een verschuiving van publiek en programmering gaande, of ik zit er gigantisch naast.
edit: hiermee bedoel ik dus dat de hogere spots meer lijken te gaan naar top-40 artiesten, ipv. de grotere bands alle voorgaande jaren.
edit: hiermee bedoel ik dus dat de hogere spots meer lijken te gaan naar top-40 artiesten, ipv. de grotere bands alle voorgaande jaren.