<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>LuudGoossens wrote:</div><br>
Ik weet niet of dit account de laatste tijd heeft gepost, maar dat was mn broertje excuus als hij vervelend was haha. Hij maakt nu een eigen account aanEn nu post ik zelf weer.
Zal trouwrns wel weer tijd worden van Werchter. Die moeten toch met een antwoord komen op PP en PkP. Deze vrijdag dus minimaal een van de twee subs?
Eén van de twee? Ik ben bang dat we blij mogen zijn als er nog één komt. En een antwoord op PP en PkP is toch niet nodig? RW heeft al een sterk affiche en is zo goed als uitverkocht. Bovendien hebben we dit jaar al veel eerder veel meer namen gekregen, dus het zal mij niet verbazen dat ze nog even wachten met de laatste pakweg 15…
nu je het zegt ja, is de marketing van RW wel slim geweest dit jaar. zij moesten ook weten, zeker met TW Classic nu ook de Rolling Stones hebben dat Pinkpop daar mee aan de haal zou gaan. achteraf waren alle namen heel vroeg vrijgeven, ook al ging dat heel soms ten koste van de kwaliteit, heel slim en zijn ze daarom uitverkocht voordat de andere festivals met hun klappers kwamen. ik hoop heel stiekem nog op 2 subs, maar ik begrijp inderdaad dat dat er naar alle waarschijnlijkheid 1 zal zijn, maar laat het dan aub 1 hele goede zijn.
Klopt zeker. Maar als sub begin ik ook een naam als Pharrel williams te verstaan. Die zal de laatste kaarten op vrijdag ook wel doen uitverkopen.. ookal vind ik hem niet sub waardig maarja vind ik franz ferdinand ook (nog) niet. Met dat reageren op Pp en pkp bedoel ik meer de aandacht weer op hun zetten. Ze zijn toch even uit het nieuws geweest en met wat fijne namen zijn ze er zo weer terug