Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>LuudGoossens wrote:</div><br>
Ik weet niet of dit account de laatste tijd heeft gepost, maar dat was mn broertje excuus als hij vervelend was haha. Hij maakt nu een eigen account aan
icon_wink.gif
En nu post ik zelf weer.

Zal trouwrns wel weer tijd worden van Werchter. Die moeten toch met een antwoord komen op PP en PkP. Deze vrijdag dus minimaal een van de twee subs?

Eén van de twee? Ik ben bang dat we blij mogen zijn als er nog één komt. En een antwoord op PP en PkP is toch niet nodig? RW heeft al een sterk affiche en is zo goed als uitverkocht. Bovendien hebben we dit jaar al veel eerder veel meer namen gekregen, dus het zal mij niet verbazen dat ze nog even wachten met de laatste pakweg 15…

nu je het zegt ja, is de marketing van RW wel slim geweest dit jaar. zij moesten ook weten, zeker met TW Classic nu ook de Rolling Stones hebben dat Pinkpop daar mee aan de haal zou gaan. achteraf waren alle namen heel vroeg vrijgeven, ook al ging dat heel soms ten koste van de kwaliteit, heel slim en zijn ze daarom uitverkocht voordat de andere festivals met hun klappers kwamen. ik hoop heel stiekem nog op 2 subs, maar ik begrijp inderdaad dat dat er naar alle waarschijnlijkheid 1 zal zijn, maar laat het dan aub 1 hele goede zijn.

Klopt zeker. Maar als sub begin ik ook een naam als Pharrel williams te verstaan. Die zal de laatste kaarten op vrijdag ook wel doen uitverkopen.. ookal vind ik hem niet sub waardig maarja vind ik franz ferdinand ook (nog) niet. Met dat reageren op Pp en pkp bedoel ik meer de aandacht weer op hun zetten. Ze zijn toch even uit het nieuws geweest en met wat fijne namen zijn ze er zo weer terug

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>visdave34 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>LuudGoossens wrote:</div><br><br>
Ik weet niet of dit account de laatste tijd heeft gepost, maar dat was mn broertje excuus als hij vervelend was haha. Hij maakt nu een eigen account aan
icon_wink.gif
En nu post ik zelf weer.

Zal trouwrns wel weer tijd worden van Werchter. Die moeten toch met een antwoord komen op PP en PkP. Deze vrijdag dus minimaal een van de twee subs?

Eén van de twee? Ik ben bang dat we blij mogen zijn als er nog één komt. En een antwoord op PP en PkP is toch niet nodig? RW heeft al een sterk affiche en is zo goed als uitverkocht. Bovendien hebben we dit jaar al veel eerder veel meer namen gekregen, dus het zal mij niet verbazen dat ze nog even wachten met de laatste pakweg 15…

nu je het zegt ja, is de marketing van RW wel slim geweest dit jaar. zij moesten ook weten, zeker met TW Classic nu ook de Rolling Stones hebben dat Pinkpop daar mee aan de haal zou gaan. achteraf waren alle namen heel vroeg vrijgeven, ook al ging dat heel soms ten koste van de kwaliteit, heel slim en zijn ze daarom uitverkocht voordat de andere festivals met hun klappers kwamen. ik hoop heel stiekem nog op 2 subs, maar ik begrijp inderdaad dat dat er naar alle waarschijnlijkheid 1 zal zijn, maar laat het dan aub 1 hele goede zijn.

Klopt zeker. Maar als sub begin ik ook een naam als Pharrel williams te verstaan. Die zal de laatste kaarten op vrijdag ook wel doen uitverkopen.. ookal vind ik hem niet sub waardig maarja vind ik franz ferdinand ook (nog) niet. Met dat reageren op Pp en pkp bedoel ik meer de aandacht weer op hun zetten. Ze zijn toch even uit het nieuws geweest en met wat fijne namen zijn ze er zo weer terug

Pharrell Williams heb ik bewust niet in mijn lijstje hierboven gezet, omdat hij vrijdag en zondag op Wireless festival staat. Dat zijn juist de dagen waar hij nog zou passen op Rock Werchter.

Ik vind nog steeds dat jullie veel te hoog inzetten. De vrijdag is op een haar na uitverkocht, waarom er nog iets diks bijzetten? Ok, als je kijkt naar andere jaren moet het eigenlijk wel maar er is gewoon niet echt iets geschikts. Florence heeft ook pas één data dus dat zie ik ook niet zo gebeuren.

Charli XCX misschien nog een kanshebber?

Pharrell Williams heb ik bewust niet in mijn lijstje hierboven gezet, omdat hij vrijdag en zondag op Wireless festival staat. Dat zijn juist de dagen waar hij nog zou passen op Rock Werchter.
Inderdaad ik snap echt niet dat er nog zoveel mensen zijn die hem als kanshebber zien.

En voor degene die paar pagina's terug vroeg hoe oud ik ben omdat ik op m'n 11e naar de Stones ben geweest: Ik ben nu 21 :)

Precies nog veel mensen hier die geloven dat het totaal niet meer mogelijk is dat er ook maar nog iets van deftige namen komt. Het is niet dat Werchter eventueel geboekte "grotere" namen zou afzeggen omdat het toch al uitverkocht is he.

Ik vind nog steeds dat jullie veel te hoog inzetten. De vrijdag is op een haar na uitverkocht, waarom er nog iets diks bijzetten? Ok, als je kijkt naar andere jaren moet het eigenlijk wel maar er is gewoon niet echt iets geschikts. Florence heeft ook pas één data dus dat zie ik ook niet zo gebeuren.

Charli XCX misschien nog een kanshebber?

Florence gaat echt niet van Warschau een European exclusive maken, daar zullen nog wel data van volgen.

Precies nog veel mensen hier die geloven dat het totaal niet meer mogelijk is dat er ook maar nog iets van deftige namen komt. Het is niet dat Werchter eventueel geboekte “grotere” namen zou afzeggen omdat het toch al uitverkocht is he.

Ja, ik ga er ook wel vanuit dat de meeste dingen al lang vast liggen. Dus dat het uitverkoopt is maakt niet zoveel uit vermoed ik.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

Inderdaad ik snap echt niet dat er nog zoveel mensen zijn die hem als kanshebber zien.

En voor degene die paar pagina’s terug vroeg hoe oud ik ben omdat ik op m’n 11e naar de Stones ben geweest: Ik ben nu 21
icon_smile.gif

Ahh dat wist ik niet. Dan vrees ik toch voor Ellie goulding als sub en dat wel nog wat StuBru namen als aanvulling krijgen..

Ellie Goulding als sub? Dat zie ik echt niet gebeuren hoor. Er komt nog wel een subheadliner bij op vrijdag denk ik. Verder hoeven we niks groots meer te verwachten.

Ellie Goulding als sub. Nee dat geloof ik niet. Pinkpop heeft met John Mayer nog een betere subheadliner. Ellie Goulding is wat mij betreft nog kleiner dan Foster The People(ligt wsl aan mij maar goed). Headliner Barn? Prima, kan ik me leven, maar subheadliner, nee dat kan echt niet.

Ellie Goulding als sub. Nee dat geloof ik niet. Pinkpop heeft met John Mayer nog een betere subheadliner. Ellie Goulding is wat mij betreft nog kleiner dan Foster The People(ligt wsl aan mij maar goed). Headliner Barn? Prima, kan ik me leven, maar subheadliner, nee dat kan echt niet.

Valt te zien wat je beter noemt natuurlijk. De muziek van John Mayer is doodsaai voor een sub (niet dat ik die van Ellie Goulding goed vind), en Goulding verkoopt in Belgie grotere zalen uit dan Mayer.

Het is onzin om te zeggen dat er vrijdag niets goeds meer bijkomt omdat het al bijna uitverkocht is.RW wil gewoon een top festival met een top line up. Ik ben het wel eens dat echte klappers als linkin park of iets dergelijks we niet meer mogen verwachten.

Ik denk wel dat RW nog steeds in onderhandeling met sommige artiesten. Anders hadden ze al lang een podium indeling bekend gemaakt. Als ze niet alle namen hebben kunnen ze altijd nog schuiven in podia of sub headliner plek

Ik hoop nog wel op snel wat leuke namen zoals bijvoorbeeld Florence and the machine

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

Valt te zien wat je beter noemt natuurlijk. De muziek van John Mayer is doodsaai voor een sub (niet dat ik die van Ellie Goulding goed vind), en Goulding verkoopt in Belgie grotere zalen uit dan Mayer.

klopt zeker, John Mayer is als sub doodsaai en Ellie Goulding trekt vollere zalen. Maar Ellie Goulding heeft eigenlijk maar album afgeleverd dat het goed deed in Belgie. Halcyon stond 23 weken in de Ultratop 50(BE). John Mayer heeft daarentegen 2 albums in de Megatop50(NL) die er 23 weken of langer in stonden, 3 die er 30 weken of langer in stonden(1 live album) en Battle Studies dat er 72 weken in stond en goud haalde. Ik denk dat ik hiermee wel kan zeggen dan John Mayer in NL veel succesvoller is dan Ellie Goulding in Vlaanderen. En een doodsaaie, maar toch nog betere headliner is dan Ellie Goulding.

Het enige waar Ellie Goudling het op wint is 2-1 singles die de top 3 bereikt hebben. Maar ik vraag me af of je wel een artiest wil die halve hitjes heeft afgeleverd en verder eigenlijk nog niets. Ik weet het, Pharrell heeft nog niet veel meer gehad, maar ik schat hem toch een stuk hoger in. Vooral omdat hij 3maal op nummer 1 heeft gestaan en 1 keer op 2 in de Ultratop50. Ik denk dat je daar meer publiek mee trekt dan met 2 singles die op 3 hebben gestaan.(ik weet dat Pharrell geen kanshebber is)

Ik zou het ook verschrikkelijk vinden hoor om tante ellie als sub te zien. Maarja wat dan.. de dag verkoopt ook uit met nog wat pop naampjes en voor iedere sub hebben we tegenargumenten. Had dan liever Interpol op die spot gezien als er geen of een waardeloze sub komt.

Ik zou het ook verschrikkelijk vinden hoor om tante ellie als sub te zien. Maarja wat dan.. de dag verkoopt ook uit met nog wat pop naampjes en voor iedere sub hebben we tegenargumenten. Had dan liever Interpol op die spot gezien als er geen of een waardeloze sub komt.

Interpol? Alsjeblieft niet zeg. Die horen in The Barn te spelen, Main Stage zou hun hele show echt verzieken. Dan zou ik eerder Franz Ferdinand noemen, die kunnen dat prima aan. Maar ik denk dat we die subheadliner nog wel gaan krijgen. Over John Mayer gesproken: wat zijn de kansen denken jullie? Die man schijnt live echt heel erg goed te zijn volgens mijn vriendinnetje. Mooie kans om hem samen eens te checken lijkt me.

Ik hoop dat we vrijdag weer nieuwe namen krijgen. Die podiumindeling wil ik nu ook wel hebben..

Kesha stond vorig jaar gewoon overdag in een tent te zingen, en dan zou een Ellie Goulding(die wat mij betreft niet groter is) even gaan subben? Vrijdag is al de slechtste dag, al zou er nog een fatsoenlijke sub bij komen. Vrijdag heeft sowieso nog de minste namen, dus een flink deel van de aankondiging zal dan de vrijdag nog wat op moeten fleuren. Als er niks fatsoenlijks meer bij komt wordt dat een dagje Leuven voor mij denk ik, maar ik hoop dat dat niet nodig is

Kesha stond vorig jaar gewoon overdag in een tent te zingen, en dan zou een Ellie Goulding(die wat mij betreft niet groter is) even gaan subben? Vrijdag is al de slechtste dag, al zou er nog een fatsoenlijke sub bij komen. Vrijdag heeft sowieso nog de minste namen, dus een flink deel van de aankondiging zal dan de vrijdag nog wat op moeten fleuren. Als er niks fatsoenlijks meer bij komt wordt dat een dagje Leuven voor mij denk ik, maar ik hoop dat dat niet nodig is

Ik ga met je mee. Vorig jaar ook goeie speciaal bieren gedronken daar. Alleen Arctic Monkeys en Eels zou ik vrijdag willen zien.

Users who are viewing this thread