<div class="d4p-bbt-quote-title">
Dr. Hannibal wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
visdave34 wrote:</div><br><br>
Niet helemaal mee eens. Een forum is net zo zeer geschikt voor discussies als voor gezellig gekeuvel. Negatieve reacties zijn wat mij betreft even welkom als positieve. Dat maakt het nou juist zo leuk. Mits de discussies met wederzijds respect worden gevoerd natuurlijk, dan zal niemand daar aanstoot aan nemen.
Overigens vind ik de toon op dit forum over het algemeen superpositief. Heb genoeg fora gezien waar men elkaar flink in de haren zit, dus ik zou zeggen: ga allemaal gewoon lekker door zo!
En nu een podiumindeling aub…
Precies dit! Ik ben ook tig keer een zuurpruim genoemd omdat ik gewoon realistisch was. Ik vind de reactie van Stockholm Syndrome ook heel erg normaal, en die zou zo van mij kunnen komen. We mogen elkaar soms best een beetje verbeteren, dat komt het forum juist ten goede denk ik.
In het Pinkpop-forum zag ik dat er een Festileaks-meeting georganiseerd werd. Zijn er hier ook mensen die dat leuk vinden voor op Werchter? Het lijkt mij wel leuk om eens een paar members te zien namelijk
Knokploeg met rotte tomaten bij KoL toch? Nee grapje, ik vind het ook wel een leuk idee. Gezellig met elkaar ff feesten
Je hebt ook zeer veel mensen die veel reageren en weinig lezen ;p