Graspop Metal Meeting 2025

krijg er zin in

Zijn er hier peoples die naar Metalpark gaan en wat tips hebben of ervaringen willen delen ?

Over de pendel voor de 15 km enzo en hoe het daar is
2 jaar geleden Metal Park gedaan en dit jaar opnieuw. Al weet ik niet echt goed wat voor tips te geven 😅 Het is wat je ervan verwacht had. Beetje in de tijd blijven stil staan en ik herinner me vooral dat het wel wat de weg zoeken was in het begin (veel minder logisch genummerd dan Devil's Lake). De pendel is wat het is: het grootste minpunt. Al bij al valt het goed mee, maar kan wel eens zeer druk zijn of lang op zich laten wachten.

Het is er alleszins wel rustig en aangenaam. Fijn om effectief de nachten slapend door te kunnen brengen voor je de dag nadien opnieuw staat te headbangen.

Bij bepaalde nu metal bands is de grens met hiphop al vrij dunnetjes. Hollywood undead bijvoorbeeld staan er een stuk of 4 rappers op het podium. Body count met Ice T is inderdaad ook een mooi voorbeeld. The prodigy en FiR zit ook rap in. De vraag is waar je de grens moet trekken dan.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel
Niet het eerste metal- en rockfestival dat zich hieraan zondigt. Jera On Air heeft er ook eentje.

Hoop dat Graspop heel ver wegblijft van de rap nu en in de toekomst.

Je hoeft niet te gaan kijken he

Persoonlijk zou ik Tech N9ne of Immortal Technique best wel vet vinden op Graspop, maar wellicht ben ik een van de weinigen.

Heeft Ghostmane er ook niet ooit gestaan, zo uit m'n hoofd? Zulke namen moeten prima kunnen! Ja, als het pure rap is, hoeft het niet, maar alle namen waar we het nu over hebben (Denzel Curry op JoA incluis) hebben gewoon hardere elementen.

Heeft Ghostmane er ook niet ooit gestaan, zo uit m'n hoofd? Zulke namen moeten prima kunnen! Ja, als het pure rap is, hoeft het niet, maar alle namen waar we het nu over hebben (Denzel Curry op JoA incluis) hebben gewoon hardere elementen.
Ghostemane stond volgens mij een keer op de line up van 1 van de covid edities, heeft er uiteindelijk niet gestaan maar wel geboekt dus.

Bij bepaalde nu metal bands is de grens met hiphop al vrij dunnetjes. Hollywood undead bijvoorbeeld staan er een stuk of 4 rappers op het podium. Body count met Ice T is inderdaad ook een mooi voorbeeld. The prodigy en FiR zit ook rap in. De vraag is waar je de grens moet trekken dan.
Vergeet Machine Head niet met het rapmetalnummer From this Day, die over de graspopwei knalde:

• Leuk
Waarderingen: johanra
Misschien een rare post maar ik ben toch nieuwsgierig of er meer forumleden zijn die sinds deze week meerdere malen een advertentie vooor "Lovehotel Casa-Blanca, sexhotel in Belgisch Limburg" te zien kregen op het forum. Ik denk niet dat deze ad met mijn scrollgedrag te maken heeft want ik krijg op geen enkele andere site rare advertenties te zien, en daarnaast ligt dit etablissement vlakbij Dessel, dus wellicht dat ze zich specifiek op dit forum vol Graspop-bezoekers richten - omdat die in de wijde omgeving nergens anders meer accommodatie kunnen vinden. Iemand?

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Misschien een rare post maar ik ben toch nieuwsgierig of er meer forumleden zijn die sinds deze week meerdere malen een advertentie vooor "Lovehotel Casa-Blanca, sexhotel in Belgisch Limburg" te zien kregen op het forum. Ik denk niet dat deze ad met mijn scrollgedrag te maken heeft want ik krijg op geen enkele andere site rare advertenties te zien, en daarnaast ligt dit etablissement vlakbij Dessel, dus wellicht dat ze zich specifiek op dit forum vol Graspop-bezoekers richten - omdat die in de wijde omgeving nergens anders meer accommodatie kunnen vinden. Iemand?
Toch nog een goed half uur rijden tot aan het festival.

Jammer.

Is dat niet gewoon de locatie waar de afterparty van Lindemann doorgaat ?

Voor mij ligt die grens bij teksten die niet verder raken dan of yow look at all my bitches ofwel yow look at all my money gevolgd door 100x n-woord en gij bleke mossel moogt dit niet meezingen yow

Users who are viewing this thread