Graspop Metal Meeting 2025

dus geen ramp als de leaked poster blijkt te kloppen en we de scorpions op herhaling krijgen zondag ?
What leaked poster includes the Scorpions? I think @PreFXDesigns made one for fun (and fun it was!) but that was not based on insider knowledge.
As discussed before, Scorpions are pretty much guaranteed to skip GMM2025 because of their Hellfest date.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Misschien ligt het aan mij, maar de hype rond The Prodigy snap ik echt niet. Kunnen ze dan niet nog beter een Electric Callboy DJ set als headliner neerzetten? Gelukkig zijn ze op zaterdag en zondag niet beschikbaar, misschien kan ik het na Slipknot met een paar biertjes op nog wel hebben (als Slipknot dat goed vindt). Het kan ook zijn dat ik het verkeerd zie, dus als jullie aanraders hebben hoor ik het graag :)

Misschien ligt het aan mij, maar de hype rond The Prodigy snap ik echt niet. Kunnen ze dan niet nog beter een Electric Callboy DJ set als headliner neerzetten? Gelukkig zijn ze op zaterdag en zondag niet beschikbaar, misschien kan ik het na Slipknot met een paar biertjes op nog wel hebben (als Slipknot dat goed vindt). Het kan ook zijn dat ik het verkeerd zie, dus als jullie aanraders hebben hoor ik het graag :)
The Prodigy zijn 90s/00s hits die genoeg mensen wel kennen met energieke live/lichtshows. Met een volledige band. Dat is wat anders dan zo'n DJ set. Die zou misschien leuk zijn na de headliners, of als preparty ofzo. Maar dat ga je niet als headliner zetten

Really? Looks like a giant party to me - truly one of the most energetic live acts out there. :)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en El_Leipo
Bands als pendulum, the prodigy, carpenter brut, perterbator etc maken hun muziek live met instrumenten dus dat is toch iets heel anders als een dj set. DJ's zijn prima 's nachts in de metaldome als afterparty maar meer ook niet.

Dan denk ik dat het beter in de Marquee kan staan i.p.v. op het mainstage. Ik vond het gewoon opvallend dat er discussies zijn over Muse, Nine Inch Nails en Sleep Token "wel of geen headliner" (geclassificeerd als metal of rock) en dat iedereen een electro-dance act blijkt te accepteren. En of ze wel of geen instrumenten bespelen op het podium is voor mij niet zo relevant als ik alleen maar elektronische, draaitafel-gegenereerde geluiden hoor...

edit: ik zie dat ze wel een drumstel hebben, dus misschien valt het "draaitafel-gegenereerde" wel mee, maar het ging meer om het geluid zelf.

Dan denk ik dat het beter in de Marquee kan staan i.p.v. op het mainstage. Ik vond het gewoon opvallend dat er discussies zijn over Muse, Nine Inch Nails en Sleep Token "wel of geen headliner" (geclassificeerd als metal of rock) en dat iedereen een electro-dance act blijkt te accepteren. En of ze wel of geen instrumenten bespelen op het podium is voor mij niet zo relevant als ik alleen maar elektronische, draaitafel-gegenereerde geluiden hoor...

edit: ik zie dat ze wel een drumstel hebben, dus misschien valt het "draaitafel-gegenereerde" wel mee, maar het ging meer om het geluid zelf.
Dat elektronische valt ook nog wel mee, ik denk dat een deel van de Bring me the horizon setlist van vorig jaar qua muziek even elektronisch is hoor

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread