Graspop Metal Meeting 2025

Meeting rechts vooraan dus? Vroeg op de dag in de Metaldome/Marquee gok ik?
Of kom ook gewoon lekker volgende maand naar Dordrecht voor die volledige show. Hoeven Jos en ik ons ook niet schuldig te voelen als we Charlotte genoodzaakt zijn te skippen op Graspop vanwege een onmogelijke clash. šŸ˜‰

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Misschien is er inderdaad dit jaar, met naar aanvoelen wat kleinere en misschien goedkopere headliners als normaal, inderdaad nog wat geld over voor extra aankleding. Schermen op de jupiler, wat extra in-thema aankleding, metalmoose šŸ˜).

Zou het zeker toejuichen.
Lijkt me sterk dat de headliners voor dit jaar veel goedkoper zijn dan die van vorig jaar, maar dat zal een goede discussie zijn om te hervatten als we eindelijk de laatste headliners te weten komen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Hartstikke leuk die NIN discussie al enkele pagina's,.. maar zullen we
(is maar een ideetje)

Wachten tot we zeker weten of ze komen voor we zeggen en samen bepalen of het een GMM band is ?

Anders kunnen we straks dat andere verroeste blik ook weer opentrekken
Misschien wacht de organisatie met de deal sluiten en aankondigen totdat we hier er uit zijn op het forum?

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Lars. en BlackwaterPark
Hartstikke leuk die NIN discussie al enkele pagina's,.. maar zullen we
(is maar een ideetje)

Wachten tot we zeker weten of ze komen voor we zeggen en samen bepalen of het een GMM band is ?
Absoluut niet!
Op kantoor bij GMM zijn ze nu uiteraard driftig aan het meelezen hier over onze meningen over NIN, om op basis daarvan te beslissen om ze te boeken of niet.. ;)

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Dwarf en festivalryo
Absoluut niet!
Op kantoor bij GMM zijn ze nu uiteraard driftig aan het meelezen hier over onze meningen over NIN, om op basis daarvan te beslissen om ze te boeken of niet.. ;)
Dan kunnen we ook al vast beter over de headliners van 2026 gaan discussiƫren!
Dan wordt de keuze voor de organisatie misschien wel iets makkelijker. Vragen we gelijk even om de contactgegevens voor de desbetreffende bands. Gaan we ze gelijk even inplannenšŸ¤£

• On fire
Waarderingen: gmm033
Of kom ook gewoon lekker volgende maand naar Dordrecht voor die volledige show. Hoeven Jos en ik ons ook niet schuldig te voelen als we Charlotte genoodzaakt zijn te skippen op Graspop vanwege een onmogelijke clash. šŸ˜‰

Ik ga toch niet helemaal naar Dordrecht als ik haar al op Graspop kan zien! Kijk, jullie zijn er waarschijnlijk toch gewoon al, dan is het een kleine moeite om nog een keer te gaan!

Users who are viewing this thread