Welkom op het forum! Zelf ook fan van The Amity Affliction, gaven een goed optreden op Graspop laatste keer.
Een enkele uitzondering daargelaten, kun je er wel vanuit gaan dat er niet veel bands meer zijn die nu nog een juni tour gaan aankondigen. De meeste bands zal je toch echt moeten zoeken in de lijst van bands die al op tour zijn. Mijn gok is dat The Amity Affliction in de zomer niet in Europa gaat zijn, helaas. Ook mede door die tour in het najaar, wat het nog minder waarschijnlijk maakt. Ik ga ze zelf wel zien in het voorprogramma van Parkway Drive gelukkig.
Landmvrks en Polaris stonden op de uitgelekte poster, dus ik hoop dat die nog komen. Zouden twee mooie toevoegingen zijn in het genre, samen met grote namen als BFMV en ADTR die ik eigenlijk ook wel verwacht.
Welke bands kijk je het meest naar uit die al op de line up staan?
Jammer, is een band wiens muziek best veel betekend heeft afgelopen jaar, had ze graag meegepikt. Optreden met Parkway Drive kwam me niet goed uit, misschien toch is kijken of ik een paar dingen kan regelen om ze daar toch mee te pikken
best wel wat bands in feite! Hieronder het lijstje waarbij ik men naam in onze groeps-Excel heb gezet voorlopig
*= al is meegepikt
de rest nog niet, vetgedrukte staan het hoogste als prioriteit
(Nu ik het zo ff bekijk, is het triestig gesteld met de lijst van bands die ik al gezien heb in feite... Precies toch is wat meer werk maken van concerten onder het jaar ook)
Veel bands die ik nu bij het inluisteren echt leer kennen, buiten af en toe passage in nieuwe metal playlists van Spotify ofzo
Alien Ant Farm (is een van die bands waar ik altijd van schrik hoeveel nummers ik eigenlijk wel ken, maar nooit bewust wist dat zij de artiest waren)
Amenra
As Everything Unfolds
Bad Wolves
Cattle Decapitation
Currents
Dead Poet Society
Fit For An Autopsy
Flogging Molly (gewoon leuke muziek, en best goed live als ik m'n broer/vrienden moet geloven)
From Ashes To New
Hatebreed
*Heaven Shall Burn
House Of Protection
Imminence
In Flames (Cloud Connected stond op m'n eerste compilatie metal CD, Headbangers Ball van MTV2, top cd)
*Iron Maiden
*Korn (zitten in mijn playlists sinds ik bewust muziek luister, live ook nog niet teleurgesteld)
Lagwagon
*Lorna Shore (gezien in AB, niet normaal. Momenteel ook 1 van m'n favoriete bands, hopelijk een slot waarbij er niet teveel clashes zijn. Vermoed dat ze niet openlucht zullen staan, dus moet er op tijd bijzijn als ik een deftig plekje in de tent wil)
Motionless In White
Northlane
Orbit Culture
Psychonaut
Rise Of The Northstar
Sim
Skillet
Slipknot
Spiritbox
Stray From The Path
Terror
The Ghost Inside
The Hu
Whitechapel (laatste 2 singles die ze nu hebben uitgebracht van hun opkomende album zijn niet normaal)
Maakt op zich eigenlijk niet zo heel veel uit. Zolang het weer droog is en de beer-pitchers nat blijven, maken we er wel een mooi weekend van.