Lowlands 2025

Kettama mag trouwens ook wel komen. Afgelopen jaar weer eens de fout gemaakt om bij Thuishaven te belanden en daar was hij toch wel het lichtpuntje. Ook die set bij the Crave klinkt echt goed.
haha oh man thuishaven is wel zo hard gekelderd ja.

Ik zie Kettama inderdaad ook wel langskomen, al voelt het altijd wel als makkelijk scoren gedurende de set. Indiaspot zou wel prima zijn denk ik.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en davadude
Net de nieuwe Kensington en Mumford & Sons geluisterd. Voor mij persoonlijk liever wat anders, maar het zou passen, zeker qua timing.

Ik verwacht dat ze de lijn met een Nederlandse headliner door willen zetten. En met Eefje de Visser, DJVT op andere festivals vroeg ik me al af wie het dan moest worden. Ik dacht zelf nog aan De Staat, maar die komen niet met nieuw materiaal volgens mij.

Over 2 a 3 weken weten we het :).

• Leuk
Waarderingen: Mikkelbeer
Kettama mag trouwens ook wel komen. Afgelopen jaar weer eens de fout gemaakt om bij Thuishaven te belanden en daar was hij toch wel het lichtpuntje. Ook die set bij the Crave klinkt echt goed.
Staat dit jaar weer op the Crave op een prominentere stage dan vorig jaar. Vorig jaar stonden een hele hoop van de namen die vorig jaar op the Crave stonden ook op LL of DTRH. Ik gok dat KETTAMA dit jaar aan de beurt is voor 1 van deze festivals.

Net de nieuwe Kensington en Mumford & Sons geluisterd. Voor mij persoonlijk liever wat anders, maar het zou passen, zeker qua timing.

Ik verwacht dat ze de lijn met een Nederlandse headliner door willen zetten. En met Eefje de Visser, DJVT op andere festivals vroeg ik me al af wie het dan moest worden. Ik dacht zelf nog aan De Staat, maar die komen niet met nieuw materiaal volgens mij.

Kiki-Job Jobse

• Winning
Waarderingen: koekebakker

Volgensmij is het niet per se een doel om altijd 1 Nederlandse headliner te hebben

het zou fijn zijn als ze dit jaar van die 'formule' afstappen. prima als het een keer zo uitkomt maar doe het niet omdat het nu een soort van 'traditie' is.
Heb ook wel het idee dat dat dit jaar gaat gebeuren, ook omdat ik weinig kanshebbers zie voor die plek. Maarja, dat dacht ik vorig jaar ook totdat Goldband ineens om de hoek kwam kijken de laatste dag voor de aankondiging.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Kiki-Job Jobse
Zou dit erg jammer vinden. Je bent Nederlands grootste muziekfestival met grote range in artiesten en dit als kaart trekken voelt zo simpel. Vaak ook als je het vergelijkt met alle andere festivals in Europa, en dan kan LL het blijkbaar weer niet flikken qua lineup

• Leuk
Zou dit erg jammer vinden. Je bent Nederlands grootste muziekfestival met grote range in artiesten en dit als kaart trekken voelt zo simpel. Vaak ook als je het vergelijkt met alle andere festivals in Europa, en dan kan LL het blijkbaar weer niet flikken qua lineup
Aan de andere kant: het sluit perfect aan bij de doelgroep van je festival en het is tevens een b2b die je niet vaak ziet. Zou het niet heel gek vinden.

Aan de andere kant: het sluit perfect aan bij de doelgroep van je festival en het is tevens een b2b die je niet vaak ziet. Zou het niet heel gek vinden.
Maar een DJ set als absolute headliner is gewoon een zwaktebod.

Voeg daarbij toe dat het twee Nederlandse namen zijn die echt genoeg te zien zijn in Nederland en omstreken is het gewoon heel erg jammer.

• Leuk

Voeg daarbij toe dat het twee Nederlandse namen zijn die echt genoeg te zien zijn in Nederland en omstreken is het gewoon heel erg jammer.
Mee eens dat het niet al te sterk oogt. Maar als daardoor in de undercard meer pareltjes mogelijk worden, zou het me niet eens zoveel uitmaken. Liever top in de breedte dan bovenaan.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, mgbss en WTSGD

Voelt inderdaad een beetje goedkoop. Trekt wel t terrein leeg naar de alpha, maar wel goedkoop. Zeker omdat je die twee ieder weekend op een willekeurige straathoek ook kan zien

Mwah. Was Charlotte de Witte dan ook een zwaktebod? Vond ik niet.

Het moet geen normale set zijn nee, maar als je er juist iets speciaals van maakt? Lijkt me niet perse een zwaktebod. Zeker niet als je daardoor ook meer ruimte kan scheppen voor iets alternatiefs in de Bravo of een sterkere midcard

Users who are viewing this thread