Lowlands 2025

Een outsider voor de (sub)headlinerspot: Jungle. Vorig jaar de headliner op DTRH, en dat zie ik ergens de komende edities ook wel op Lowlands gebeuren. Ze hebben nog geen shows aangekondigd voor komende zomer (alleen een paar DJ sets) maar releasen vandaag een nieuwe single, wat kan duiden op een nieuw album ergens voor de zomer. Zou denk ik prima passen als dance naam aan de bovenkant.

The war on drugs is voorprogramma sam fender in de uk op enkele shows van 6 tem 15 juni. Het lijkt me straf dat ze drie maanden later nog in Europa zouden staan om live op te treden.
Die Sam Fender shows voelen als een one-off. Die gaan eerst nieuwe muziek maken/uitbrengen voordat er weer een Europese (festival) tour komt.

Te oud??
En Iggy Pop dan?
Was ook niet de jongste🤫 en kreeg de tent vol.
Hoe zo geen lowlands band. Denk meer hits dan alle artiesten die dit jaar spelen op lowlands bij elkaar.🫡
Iggy was geen headliner en een stuk goedkoper en kon dus gewoon in de middag in de Bravo. Depeche Mode komt alleen als headliner en niets minder en is daarvoor "te oud". En met geen Lowlands band bedoel ik gewoon dat het huidig Alpha publiek echt niet op Depeche Mode zit te wachten. Die willen Charli zien of een DJ. Die hits van vroeger doen er niet meer toe op dat gebied.

Lowlands vist gewoon niet meer in die vijver, zo realistisch moet je ook gewoon zijn.

Denk meer hits dan alle artiesten die dit jaar spelen op lowlands bij elkelkaar.
Vind dit toch een beetje een dooddoener en vroeger was alles beter geneuzel.
Genoeg nieuwe/jonge bands met enorm veel talent, goeie muziek en hits Waarvan er een paar waarschijnlijk zoals elk jaar ook op de Lowlands line up staan.

Was niet bedoeld als vroeger was alles beter. Ik ben ook voor de nieuwe muziek
Zoals dit laat de Lambrini Girls maar komen. Heerlijk album uit en dieze cover is ook wel vet.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Vind dit toch een beetje een dooddoener en vroeger was alles beter geneuzel.
Genoeg nieuwe/jonge bands met enorm veel talent, goeie muziek en hits Waarvan er een paar waarschijnlijk zoals elk jaar ook op de Lowlands line up staan.
Het past niet op Lowlands geneuzel is pas een dooddoenner.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Was niet bedoeld als vroeger was alles beter. Ik ben ook voor de nieuwe muziek
Zoals dit laat de Lambrini Girls maar komen. Heerlijk album uit en dieze cover is ook wel vet.
Van mij mogen die ook op Lowlands komen! Wat een heerlijk album is dat zeg.

Bakkie koffie, even checken of er nog wat op het forum is gezet en lees de eerste berichten over mogelijkheden dat Jungle, The War on Drugs en Mumford & Sons zouden kunnen komen! Gaat wrs allemaal niet gebeuren, maar dromen mag en mijn donderdag 16 januari is weer goed :D
En als daar dan ook nog de sterke geruchten van QOTSA, Vampire Weekend en Fontaines DC bijkomen..

En was er vorig jaar niet iets met Foster the people die op een gelekt tijdschema stonden? Misschien dat die het dit jaar kunnen inhalen

Users who are viewing this thread