Lowlands 2025

Nelly Furtado? Smaken verschillen maat en dat respecteer ik, maar ga je dan echt I'm like a bird mee staan zingen? En dat vind je echt op Lowlands passen? Let wel: ergens denk ik het ook als je zag hoe men reageerde op Sugababes.
Haha, ik ben zwaar voorstander van guilty pleasures op een festival. Juist op Lowlands. Sugababes was echt een hoogtepunt voor mij en mijn vriendengroep waar we collectief in zaten. Dat zou met Nelly Furtado ook kunnen. Sterker nog, ik was vroeger toen ik nog onwetend over mijn muzieksmaak was, echt fan van haar muziek. Ik denk dat ik 3/4 van haar set zou kunnen meezingen en niet enkel I'm like a Bird ;).

Wel overigens van mening dat het niet uit de hand moet lopen. 1 zo'n legacy act/guilty pleasure act op de zondag middag in de Alpha is voldoende. Glastonbury methode als het ware. We moeten er niet 5 gaan neer zetten.

Nee was Bravo headliner, uit mijn hoofd was Twenty One pilots toen Alpha headliner.
Het was toen trouwens ook heeel erg rustig in de Bravo. Kon met gemakt vooraan staan.
Was inderdaad erg rustig bij The National. Achteraf hoorde ik van iedereen dat die show van TOP echt ruk was.

Nelly Furtado? Smaken verschillen maat en dat respecteer ik, maar ga je dan echt I'm like a bird mee staan zingen? En dat vind je echt op Lowlands passen? Let wel: ergens denk ik het ook als je zag hoe men reageerde op Sugababes.
Maneater, promiscuous girl, say it right, all good things come to an end. En dan alle nummers die ze met timbaland heeft uitgebracht. Sign me up!

Maneater, promiscuous girl, say it right, all good things come to an end. En dan alle nummers die ze met timbaland heeft uitgebracht. Sign me up!
Nelly Furtado is al veel genoemd in dit topic, maar als ik wat performances van afgelopen jaar terugzie dan vind ik het wel echt een grensgevalletje hoor 😆. Ik vind die hits van dat Timbaland-album ook top, maar die pakjes, praatjes en nieuwe tracks zijn mij echt te corny. Dat terwijl ik juist wel zin in de Sugababes kreeg toen ik beelden van die Paradiso-show zag.

Nelly Furtado is al veel genoemd in dit topic, maar als ik wat performances van afgelopen jaar terugzie dan vind ik het wel echt een grensgevalletje hoor 😆. Ik vind die hits van dat Timbaland-album ook top, maar die pakjes, praatjes en nieuwe tracks zijn mij echt te corny. Dat terwijl ik juist wel zin in de Sugababes kreeg toen ik beelden van die Paradiso-show zag.
Oh jammer ik heb niets bekeken dus ga puur op mijn spotify lijstje met (guilty) pleasures af.

Users who are viewing this thread