Lowlands 2025

Maar nogsteeds komen al die aantallen niet in de buurt met de drukte bij een Goldband of CdW.
Maar op zich hoeft dat ook niet per se toch? Beiden trokken het festivalterrein (Goldband in 2022 dan) zo leeg dat ik zou zeggen dat het een negatieve impact had op de rest van het festival.

Maar op zich hoeft dat ook niet per se toch? Beiden trokken het festivalterrein (Goldband in 2022 dan) zo leeg dat ik zou zeggen dat het een negatieve impact had op de rest van het festival.
Nee dat hoeft zeker niet....

Maar dat risico loop je ook niet met FDC of QOTSA. In die zin zeker goede zaak.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Nee dat hoeft zeker niet....

Maar dat risico loop je ook niet met FDC of QOTSA. In die zin zeker goede zaak.
Eens.
Ik deel wel de mening dat het mij meer gaat benieuwen hoe veel publiek QOTSA naar de Alpha gaat trekken dan Fontaines, volgensmij komt dat bij die tweede wel goed.

Nee klopt helemaal, was daardoor wel goed te doen om cabaret voorstellingen te bezoeken, zonder een uur van te voren daar al in de rij te moeten staan.
Maar de leegte bij de India en Bravo tijdens Goldband was inderdaad treurig om te zien, dus mee eens dat het geen positieve impact heeft op je festival als je headliner de rest van het festival terrein leeg trekt.

Denk dat we naast QOTSA ook wel Fontaines met stift op kunnen schrijven. Andere zijn eerder categorie (grote) kanshebbers
Oh ja, zeker. Ik bedoelde qua de 3 headliners. Daarnaast heb ik ook echt hele goede hoop op Nelly Furtado en schrijf ik Khruangbin ook op als 99% zeker (als alpha sub)

Voorspellinkje(/deels hoop):
Vr: Fontaines dc - QOTSA, Bravo: Jamie XX
Za: Khruangbin - Chappell Roan, Bravo: Vampire Weekend
Zo: Doechii - Post Malone, Bravo: London Grammer

Nelly Furtado, MJ Lenderman, Hermanos Guitterez, Montell Fish, Franz Ferdinand, Luvcat, Royel Otis, Sammi Virji, Suki Waterhouse, Wallows, The Chats, Everything Everything, Reytons, The Zutons, Shygirl, DJ Heartstring, Dry Cleaning, The Murder Capital, Sharon van Etten & Ela Minus

Wild card: Will Smith
Waar komt post malone vandaan?

Ik zie trouwens dat Faith no more en Papa Roach ook aan het touren zijn in augustus. Zouden dat nog kanshebbers zijn voor Lowlands?

Ik zag dat over FNM al meermaals voorbij komen maar vind daar nergens iets over? Waar komt dit gerucht vandaan?
Ik had het ergens gelezen in een post op het eFest forum, maar nu ik er iets verder in duik zijn het volgens mij vooral heel veel vage geruchten.
Meerdere facebook pagina's hebben afgelopen week ook een post geplaatst met "Faith no more may be touring in 2025" (oa alternativenation)

Maar ik zie nergens een officieel bericht of geruchten die dit ondersteunen. Dus ik denk dat ik iets te veel vertrouwen had in de comment op eFest, want voor de rest is er inderdaad weinig over te vinden.

Ahoy was wel gewoon uitverkocht, dus het is ook niet dat ze écht helemaal vergane glorie zijn, toch? Laatste album was zelfs best prima.

Users who are viewing this thread