Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik heb even een overzichtje gemaakt van artiesten waarvan ik denk dat ze een kans maken. De nadruk ligt op subs en hip hop, omdat we daar vooral nog namen voor moeten hebben. (Roskilde, SVOY en Wireless zijn tegelijk met Werchter)

Wolfmother: Staat de week ervoor op Park Live in Rusland<br>
Lykke Li: Staat op Roskilde dus in de buurt<br>
Pharrell Williams: Staat op Wireless dus in de buurt<br>
Florence + The Machine: Past één tourdatum bekend<br>
CHVRCHES: Past perfect<br>
Kasabian: staat op Roskilde en SVOY Subbotnik in Rusland<br>
Portugal The Man: Past perfect<br>
Jack White: Tourdata voor én na RW in Amerika<br>
A$AP Ferg: Staat op Roskilde én Wireless<br>
Chance The Rapper: Staat op Roskilde én Wireless<br>
Pusha T: Staat op Roskilde<br>
Lykke Li: Staat op Roskilde en Open’er.<br>
Earl Sweatshirt: Staat wel op Roskilde én Wireless<br>
Clean Bandit: Staat op Wireless

edit: Roskilde én Wireless is natuurlijk juist slecht nieuws, omdat ze dan al ¾ dagen bezet zijn.

Earl Sweatshirt op Les Ardentes, Clean Bandit op Pukkelpop en Pusha T een zaalshow in Gent enkele weken voor Werchter. Ik denk trouwens dat mensen nog veel te veel verwachten qua hiphop. Werchter heeft er nooit om bekend gestaan veel van dat genre te boeken, en dit jaar is er gewoon niet veel meer over dat niet ergens in Belgie staat.

Gelukkig maar ;) Haha nee hoor, als ze wel geboekt worden dan skip ik ze gewoon. Ben eigenlijk vooral erg benieuwd naar de indeling en tijden enzo.

Gelukkig maar
icon_wink.gif
Haha nee hoor, als ze wel geboekt worden dan skip ik ze gewoon. Ben eigenlijk vooral erg benieuwd naar de indeling en tijden enzo.

Ik zal zeker enkele hip hop namen meepikken, moesten ze dr komen maar ik ben idd ook veel benieuwder naar een eventuele timetable ! Iemand een idee wanneer deze er zal komen ? Of is dat pas iets voor begin juni ?

Ik zal zeker enkele hip hop namen meepikken, moesten ze dr komen maar ik ben idd ook veel benieuwder naar een eventuele timetable ! Iemand een idee wanneer deze er zal komen ? Of is dat pas iets voor begin juni ?

Normaal gezien samen met de laatste lading namen, zo was het de voorbije jaren toch. Zal dus wel tegen begin april zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Jessefeyaerts wrote:</div>

Normaal gezien samen met de laatste lading namen, zo was het de voorbije jaren toch. Zal dus wel tegen begin april zijn.

Timetable volgt een week, of 2, na bekendmakinglaatste namn ongeveer. Vorig jaar ergens rond 20 april laatste namen en 1 à 2 mei timetable. Dit jaar zal dat beiden wel wat vrieger zijn, maar de tijden komen wel altijd een tijdje na de laatste namen.

Jongens hou eens op met die onrealistische namen aub. Linkin Park gaat echt niet meer komen, net zoals de meeste andere grote namen die genoemd worden. Ik zie enkel Pharrel nog eventueel komen maar voor de rest moet je denken aan namen als Paolo Nutini, Chvrches en the Kooks.

Ik vind het trouwens nog steeds wel vreemd dat er nog geen artiest tot officiele afsluiter is benoemd. Ik heb begrepen dat die toch altijd met veel bombarie als zodanig worden aangekondigt, of heb ik dat nu fout? Wat moeten we ervan denken dat dat nu nog niet gebeurt is? Schamen ze zich voor KoL en C&S?

Een timetable is komt er meestal vrij laat, maar een podiumindeling hebben we meestal al een stuk daarvoor. Ik vind het vreemd dat we die nog niet gekregen hebben. Daarnaast vind ik het inderdaad ook raar dat er nog met geen woorden gerept is over 'afsluiter'.

Laat Linkin Park ook maar ver weg blijven. Zet Kasabian/FATM/Tame Impala voor Arctic Monkeys en dan ben ik ook wel tevreden.

Jongens hou eens op met die onrealistische namen aub. Linkin Park gaat echt niet meer komen, net zoals de meeste andere grote namen die genoemd worden. Ik zie enkel Pharrel nog eventueel komen maar voor de rest moet je denken aan namen als Paolo Nutini, Chvrches en the Kooks.

Ik snap dit niet echt eerlijk gezegd, je zit op een forum waar iedereen zijn "ei" kwijt kan. Maar toch zie ik hier vaak van zulke reacties. Waarom? ben is niet zoon zuurpruim allemaal en laat mensen zeggen wat ze willen zeggen, zolang het over RW gaat is het toch goed. Je kunt wel alles verbieden en verplaatsen naar andere fora's maar dan blijft er HEEL weinig over van het "leuke en gezellige" wat er nu is. Ik zie dit nu in een paar maanden al een aantal keer, geloof mij. Dat is zonde ! als je het niet boeiend vind reageer je er niet op, als je het leuk vind dan wel ! klaar. je kan voor elk "onderwerp" wel een forumpje starten, maar dan word Festileaks forum heel snel een flop, omdat alles en iedereen dan apart zit en dat is meestal niet het punt van een forum.

Al met al... ik zit te wachten op namen, en ik hoop echt dat dat deze week nog gebeurt want ik zit al 2 weken "droog" in namen opzicht .. PP boeit me niets, en des te sneller alle namen ... des te sneller de time table....

Niet helemaal mee eens. Een forum is net zo zeer geschikt voor discussies als voor gezellig gekeuvel. Negatieve reacties zijn wat mij betreft even welkom als positieve. Dat maakt het nou juist zo leuk. Mits de discussies met wederzijds respect worden gevoerd natuurlijk, dan zal niemand daar aanstoot aan nemen.

Overigens vind ik de toon op dit forum over het algemeen superpositief. Heb genoeg fora gezien waar men elkaar flink in de haren zit, dus ik zou zeggen: ga allemaal gewoon lekker door zo!

En nu een podiumindeling aub...

Niet helemaal mee eens. Een forum is net zo zeer geschikt voor discussies als voor gezellig gekeuvel. Negatieve reacties zijn wat mij betreft even welkom als positieve. Dat maakt het nou juist zo leuk. Mits de discussies met wederzijds respect worden gevoerd natuurlijk, dan zal niemand daar aanstoot aan nemen.

Overigens vind ik de toon op dit forum over het algemeen superpositief. Heb genoeg fora gezien waar men elkaar flink in de haren zit, dus ik zou zeggen: ga allemaal gewoon lekker door zo!

En nu een podiumindeling aub…

Idd ga lekker zo door, maar ik zie zo vaak " moet je maar even een topic voor aanmaken " dat is forum slopen naar mijn idee..

Idd ga lekker zo door, maar ik zie zo vaak ” moet je maar even een topic voor aanmaken ” dat is forum slopen naar mijn idee..
Daar ben ik het dan wel weer helemaal mee eens!

Precies dit! Ik ben ook tig keer een zuurpruim genoemd omdat ik gewoon realistisch was. Ik vind de reactie van Stockholm Syndrome ook heel erg normaal, en die zou zo van mij kunnen komen. We mogen elkaar soms best een beetje verbeteren, dat komt het forum juist ten goede denk ik.

In het Pinkpop-forum zag ik dat er een Festileaks-meeting georganiseerd werd. Zijn er hier ook mensen die dat leuk vinden voor op Werchter? Het lijkt mij wel leuk om eens een paar members te zien namelijk :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

Precies dit! Ik ben ook tig keer een zuurpruim genoemd omdat ik gewoon realistisch was. Ik vind de reactie van Stockholm Syndrome ook heel erg normaal, en die zou zo van mij kunnen komen. We mogen elkaar soms best een beetje verbeteren, dat komt het forum juist ten goede denk ik.

In het Pinkpop-forum zag ik dat er een Festileaks-meeting georganiseerd werd. Zijn er hier ook mensen die dat leuk vinden voor op Werchter? Het lijkt mij wel leuk om eens een paar members te zien namelijk
icon_biggrin.gif

Veel mensen reageren amper maar lezen veel. Zoals ik bijvoorbeeld.
Mij lijkt het opzicht wel lachen!

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

In het Pinkpop-forum zag ik dat er een Festileaks-meeting georganiseerd werd. Zijn er hier ook mensen die dat leuk vinden voor op Werchter? Het lijkt mij wel leuk om eens een paar members te zien namelijk
icon_biggrin.gif

Knokploeg met rotte tomaten bij KoL toch? Nee grapje, ik vind het ook wel een leuk idee. Gezellig met elkaar ff feesten :D

Long time lurker hier. Begon hier in 2012 volgens mij wat te lezen. (mijn eerste Werchter dat jaar) en nu maar eens besloten om te posten. Ik wil jullie eerst ontzettend bedanken voor alle geruchten, posts en dergelijken. Ik lees ze altijd met veel plezier. Ondanks dat het natuurlijk allemaal speculatie is.

Over de aankomende editie van Werchter ben ik zeer te spreken. Ik vind de headliners tof, (op KOL na, dat was wel een teleurstelling omdat jullie hier spraken over FF en Muse).. Vooral AM en Pearl Jam ben ik blij weer te mogen zien. Daarnaast London Grammar, Black Keys, (stromae stiekem), Franz Ferdinand, Haim, Agnes obel, Warpaint, Angus en Julia Stone, Oposites (ja, sorry, maar Nederlander hier) en Pavrov Stellar Band kijk ik erg naar uit. Daarnaast zal ik me ook hopelijk weer bevinden in de MoshPit bij Chase and Status. Dat was hilarisch, in 2012.

Oke nu mijn vraag aan jullie. Ik zie de volgende bands graag komen: Daughter, Jeugd van Tegenwoordig, Tom Odell, Paulo Nuttini en Volcano Choir (ondanks dat ik het echt een stuk minder vind dan Bon Iver, mijn favoriete band allertijden. het album 'Bon Iver' draai ik nog steeds dood. Elke treinrit, in bed en tijdens het schrijven weer.)

Maar goed! Continue de forum posts. En weet dat er veel lurkers zijn die niets posten, maar wel jullie discussies met veel interesse volgen.

Users who are viewing this thread