Best Kept Secret 2025

De data op de website van Michael Kiwanuka zijn bijgewerkt. Hij staat als verwacht op zondag op Best Kept Secret; neem aan als afsluiter op ONE.
Grote kans dat dit mijn dag gaan worden. Kiwanuka vind ik een prima artiest met een sterk laatste album. Dan nog Wilco ook die dag en hopelijk komt TV On The Radio daar dan ook nog bij, ik kan hun spot moeilijk pijlen.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Het voelt bijna als vloeken in de kerk, maar is het gek dat ik Wilco echt enorm saai vind? Ik hou op zich ook best wel van die blend van indie en folk/americana, maar Wilco weet me nog niet echt te raken. Mis ik iets? Of zijn ze live gewoon zo goed?

Het voelt bijna als vloeken in de kerk, maar is het gek dat ik Wilco echt enorm saai vind? Ik hou op zich ook best wel van die blend van indie en folk/americana, maar Wilco weet me nog niet echt te raken. Mis ik iets? Of zijn ze live gewoon zo goed?
Wat heb je allemaal van ze geluisterd als ik vragen mag? :)

1737288089409.png
Ik heb een paar nummers die ze op een aantal setlists hadden staan in mijn BKS playlist gezet, en ik heb ook YHF doorgeluisterd. Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar iedereen hier is er zo hyped voor en dat snap ik niet per sé op basis van dit.

Bekijk bijlage 12438
Ik heb een paar nummers die ze op een aantal setlists hadden staan in mijn BKS playlist gezet, en ik heb ook YHF doorgeluisterd. Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar iedereen hier is er zo hyped voor en dat snap ik niet per sé op basis van dit.
Ik vind Wilco inderdaad ook wel echt een beetje een band die je moet liggen, anders begrijp ik wel dat het je niet zo pakt.

Ik zou inderdaad zeggen dat YHF/Summerteeth/a Ghost is Born hun beste werken zijn, maar kan natuurlijk ook dat het gewoon niet aan jou besteed is hoor, smaken verschillen immers.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Ze zijn live gewoon zo goed.

• Leuk
Ik vind Kicking Television - Live in Chicago echt een geweldige plaat, als je dat ook niet goed vindt, is Wilco inderdaad niet je ding, dat kan natuurlijk... (wel zonde)

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Snap ik wel. Op het eerste gehoor kabbelt het wat saai voort maar pas na meerdere luisterbeurten hoor je dat het toch tamelijk briljant is. Tenminste zo werkte het bij mij.

• Leuk
Zou persoonlijk echt verbaast zijn mocht er nog een naam van deze grootte bijkomen.
Maar wie zou er dan op zaterdag moeten headlinen? Alleen Deftones blijft over als grotere naam van de huidige poster. Wat er bijkomt zal dan toch minimaal in die orde van grote moeten zijn?

Users who are viewing this thread