Best Kept Secret 2025

Hij heeft tussendoor nog die set op Sonar in Barcelona. Zijn sets op BKS en Bonnaroo zijn live, dus daar zal wel aan aan equipment bij zijn. Dus waarschijnlijk zal op BKS geen al te late slot hebben (sub op TWO, misschien zelfs nog voor Eefje) dan een vlucht naar Barcelona voor een dj-set in de late nacht of vroege ochtend, met een sd-kaart, en daarna doorvliegen naar de VS. En vliegt een deel van zijn equipment direct door van BKS naar de VS.
Je kan zeggen over Barry wat je wil maar hij heeft wel een flinke uithoudingsvermogen.

Hij heeft tussendoor nog die set op Sonar in Barcelona. Zijn sets op BKS en Bonnaroo zijn live, dus daar zal wel aan aan equipment bij zijn. Dus waarschijnlijk zal op BKS geen al te late slot hebben (sub op TWO, misschien zelfs nog voor Eefje) dan een vlucht naar Barcelona voor een dj-set in de late nacht of vroege ochtend, met een sd-kaart, en daarna doorvliegen naar de VS. En vliegt een deel van zijn equipment direct door van BKS naar de VS.
En de mens dood op

Nu die festivals in de VS allemaal met de line ups zijn gekomen valt toch op dat LCD Soundsystem nergens geprogrammeerd is. Komen die echt voor alleen voor 3 festivals naar Europa en waarom zit Primavera Porto daar dan niet bij?
Misschien hangt BKS nog in de lucht, al kan ik me voor BKS ook voorstellen dat een programma dat wordt geheadlined door 2 DTRH'24-headliners en een vaste DTRH-naam ook niet perse gelukkig is.

Nu die festivals in de VS allemaal met de line ups zijn gekomen valt toch op dat LCD Soundsystem nergens geprogrammeerd is. Komen die echt voor alleen voor 3 festivals naar Europa en waarom zit Primavera Porto daar dan niet bij?
Misschien hangt BKS nog in de lucht, al kan ik me voor BKS ook voorstellen dat een programma dat wordt geheadlined door 2 DTRH'24-headliners en een vaste DTRH-naam ook niet perse gelukkig is.
Ik zou daar in dit geval 0,0 moeite mee hebben... ;-)
Maar wel opvallend inderdaad dat ze maar 3 data hebben staan.

Op zich toch ook bekend dat ze niet zo van touren houden en ook liever residencies doen? Dus dan is 3 data niet super raar, zeker niet als een aantal bandleden nog vakantie in Europa er achter aan plannen

Nee, dat niet per se inderdaad. Maar ik acht de kans wat kleiner. Ik denk dat The Mysterines ook een grotere tour er omheen hadden? Dit was tot nu toe nog de enige buitenlandse show geloof ik. Maar dat kan natuurlijk nog komen!

Hopelijk zit ik fout. ;) Tijdens London Calling kan ik namelijk sowieso al niet.
Idem, had al een vermoeden dat ze wel eens voor LC geboekt zouden kunnen worden maar dan kan ik ook niet. Hopelijk ook nog elders te zien binnenkort!

Users who are viewing this thread