Best Kept Secret 2025

Vorige EU-tour (2018) stonden ze als voorlaatste in de Barn op Rock Werchter. Dat jaar vergelijkbare spots zoals Fleet Foxes en Ben Howard,...
Als je dat doortrekt naar vorig jaar zijn dat gelijkaardige spots als PJ Harvey, dEUS, Michael Kiwanuka,...

Je kan dat financieel plaatje waarschijnlijk niet 1 op 1 vergelijken. Maar zou NiN dan zoveel duurder zijn dan bovenstaande namen die volgens mij allemaal wel in een "betaalbare klasse voor BKS" vallen?

NIN boeken terwijl er ook al een Deftones staat lijkt me iets teveel van het stevige. Denk ook dat een dergelijke grote naam er niet meer in zit. Er zullen vast nog wel een paar grotere namen tussen de second program release zitten maar niet in die orde van grote vrees ik.
Puur wensdenkend zou het natuurlijk wel een droomheadliner zijn. Realiteit zal wel een Ziggo show zijn.

Staan volgens de geruchten eind juni in Ziggo Dome. Is ook nog maar de vraag of ze tijdens BKS al spelen en/of beschikbaar waren.

Tussen die twee had ik veel, veel liever NiN dan Deftones gehad. Wat een mooie headliner had dat geweest zeg.
Deftones zou voor mij ook een mooie headliner zijn, mochten ze inderdaad op die spot staan.

Ben verder wel benieuwd naar die tweede worp. Geen idee eigenlijk wat we nog zouden kunnen verwachten qua namen. Iemand?

Deftones zou voor mij ook een mooie headliner zijn, mochten ze inderdaad op die spot staan.

Ben verder wel benieuwd naar die tweede worp. Geen idee eigenlijk wat we nog zouden kunnen verwachten qua namen. Iemand?
Ik verwacht (en hoop) dat er bovenaan nog wel een naam bijkomt. Een dansbare ONE-afsluiter à la Underworld of Bicep aangezien Barry meer dan waarschijnlijk in de TWO staat en je met Eefje en Kiwanuku toch 2 rustigere headliners hebt. (Tenzij Deftones ook afsluit, maar zie ze toch eerder in de TWO).

Verder zie ik Black Country New Road, Darkside, Hiqpy, Sports Team en Horsegirl ook nog wel in een tweede pakketje zitten. Allen in de buurt en/of een nieuwe plaat klaar.

• Leuk
Waarderingen: davadude

Vorig jaar kwam de tweede worp eind januari (30 januari) en volgde half februari (13 februari) de dagindeling.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
En Barry Can't Swim gaat niet BKS cancelen? Kan me bijna niet voorstellen dat hij vrijdag in Hilvarenbeek staat en zondag in de VS.
Hij hoeft alleen maar zichzelf en zn sd kaart over te vliegen toch ? Kan makkelijk.
Ik heb inmiddels ook ingeluisterd en mn playlist opgesteld. Vooralsnog is er meer moois dan vorig jaar voor me beschikbaar op dit moment.
Hebben we al uitgevogeld wie de zaterdag-laat spot krijgt in Secret ?

Laatst bewerkt:
Hij hoeft alleen maar zichzelf en zn sd kaart over te vliegen toch ? Kan makkelijk.
Ik heb inmiddels ook ingeluisterd en mn playlist opgesteld. Vooralsnog is er meer moois dan vorig jaar voor me beschikbaar op dit moment.
Hebben we al uitgevogeld wie de zaterdag-laat spot krijgt in Secret ?
Pigs x7?

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo

Users who are viewing this thread