Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ja van dat nieuwe werk was ik op de hoogte maar toch, dat is niet meteen garantie voor een festivaltour in Europa rond RW. Heel klein kansje maar als ik dan hoor van mensen dat de RW line-up gered moet worden door een Snow Patrol, Jack White of Linkin Park die allemaal geen grote kans maken dan voorspel ik nu alvast dat er weer een hoop mensen teleurgesteld gaan worden.

Ja van dat nieuwe werk was ik op de hoogte maar toch, dat is niet meteen garantie voor een festivaltour in Europa rond RW. Heel klein kansje maar als ik dan hoor van mensen dat de RW line-up gered moet worden door een Snow Patrol, Jack White of Linkin Park die allemaal geen grote kans maken dan voorspel ik nu alvast dat er weer een hoop mensen teleurgesteld gaan worden.

zeker niet de garantie, maar je gaat omdat er meerdere festivals zonder (sub)headliners zitten toch naar mogelijkheden zoeken;)

Ik verwacht ze allemaal niet. Degene die ik nog een 'goede' kans geef is Florence en Pharrel. Verder denk ik niet dat er nog een naam is die echt kans maakt. Heel misschien Outkast nog. Ik denk niet dat ze gaan komen. Er is eerder al gezegd dat Pukkelpop en Rock Werchter niet dezelfde headliners hebben. Nu staat Outkast op dezelfde dag als Editors. Nu zou je als Editors afsluiter Outkast als subheadliner kunnen benoemen en dus niet per se uitgesloten voor Rock Werchter. Ik acht de kans heel erg klein. Voor mij zijn vooral Florence + the Machine en Pharrel kanshebbers, met heel misschien nog Outkast en heel heel misschien Snow Patrol. Voor de rest zet ik er met rode pen een streep doorheen.

Pharrel lijkt mij ook een hele kleine kanshebber, die kan alleen op donderdag en zaterdag welke beiden al flink wat grote namen hebben. Juist de vrijdag en zondag hebben iets leuks nodig en ik zie trouwens Pharrel ook niet van londen naar Werchter naar londen reizen in 3dagen. En Outkast is niet heel erg klein maar gewoon 0, er is inderdaad al eerder gezegd dat ze niet dezelfde headliners hebben maar dat geld ook gewoon voor sub-headliners.

Florence and the machine kan idd nog wel al hoeft dat van mij niet zo xD

Even wat oude namen, Blondie doet wat festivals waaronder Glastonbury en heeft nog niks in Belgie. Dolly Parton heeft een hoop shows staan en kan vrijdag nog op RW maar doet zelden festivals. Over Lenny Kravitz zijn een hoop geruchten maar nog niks concreets. Bryan Adams heeft tot een week voor RW shows in Europa waaronder festivals. Sinéad O'Connor staat een week voor RW op hetzelfde festival als Bryan Adams.

Allemaal natuurlijk niet de meest voor de hand liggende namen maar misschien dat 1 van deze namen nog wel mogelijk is. Dolly Parton, Lenny Kravitz of Bryan Adams zijn geen kleine namen en zouden naar mijn mening een leuke sub/co-headliner zijn. Ze staan iig niet op TW Classic en touren wel terwijl RW nog opzoek is naar een sub-headliner dus op dat gebied hebben ze al een streepje voor op veel andere namen die hier langskomen.

Het is misschien maar goed toch dat de Stones op Classic staan. Veel meer mensen die ze willen zien, kunnen ze dan gaan aanschouwen.

In Nederland al wat geklaag over ticketmaster precies. Ik heb mijn TW Classic ticket makkelijk kunnen binnenhalen, maar dat had ik wel verwacht. Ik ben is benieuwd naar de gemiddelde leeftijd daar. Met mijn 22 zal ik daar bij de jongste zijn

http://createlineup.com
leuk om je droom line-up samen te stellen, (enkel mogelijk in Coachella theme)

De vrijdag is ook bijna uitverkocht.. Ik denk dat ze dat wel gaat lukken voordat ze nog nieuwe namen bekend maken.

Het is misschien maar goed toch dat de Stones op Classic staan. Veel meer mensen die ze willen zien, kunnen ze dan gaan aanschouwen.

In Nederland al wat geklaag over ticketmaster precies. Ik heb mijn TW Classic ticket makkelijk kunnen binnenhalen, maar dat had ik wel verwacht. Ik ben is benieuwd naar de gemiddelde leeftijd daar. Met mijn 22 zal ik daar bij de jongste zijn

Ik doe nog beter: 19 jaar! Hoogstwaarschijnlijk de laatste kans hen live te zien.

als werchter ganger kan je natuurlijk klagen dat dat de Stones wel op Pinkpop en niet op Werchter komen. maar TW Classic is een veel beter alternatief dan dit gekloot vanochtend. als was natuurlijk TW Classic ook snel uitverkocht, je weet in ieder geval dat daar alleen mensen komen die voor The STones komen. Ben bang dat misschien de zondag en maandag nu rustiger willen zijn omdat veel Rolling Stones fans een weekendticket hebben en de rest niks kan schelen.

als werchter ganger kan je natuurlijk klagen dat dat de Stones wel op Pinkpop en niet op Werchter komen. maar TW Classic is een veel beter alternatief dan dit gekloot vanochtend. als was natuurlijk TW Classic ook snel uitverkocht, je weet in ieder geval dat daar alleen mensen komen die voor The STones komen. Ben bang dat misschien de zondag en maandag nu rustiger willen zijn omdat veel Rolling Stones fans een weekendticket hebben en de rest niks kan schelen.

Dat gaat zo zijn hoor. Je zult tussen de Stonesfans ook mensen hebben die open staan voor andere muziek + luisteren naar die muziek, maar ook gewoon die hards die enkel zaterdag komen ne misschien weekendtickets hebben. Ahja, beter dat dan de sfeer verpesten omdat het je toch geen zak boeit.
Als werchterganger klaag ik niet. Ik ben eigenlijk tevreden. eerst een dagje met de broer en zelfs de papa en nog wat volk, en dan een week later met de vrienden 4 dagen :)

Dat gaat zo zijn hoor. Je zult tussen de Stonesfans ook mensen hebben die open staan voor andere muziek + luisteren naar die muziek, maar ook gewoon die hards die enkel zaterdag komen ne misschien weekendtickets hebben. Ahja, beter dat dan de sfeer verpesten omdat het je toch geen zak boeit.<br>
Als werchterganger klaag ik niet. Ik ben eigenlijk tevreden. eerst een dagje met de broer en zelfs de papa en nog wat volk, en dan een week later met de vrienden 4 dagen
icon_smile.gif

haha ja, dat combineer ik nu dus met Pinkpop. mijn ouders gaan maar mijn vrienden ook :P

Als ik dan bijvoorbeeld dit kijk, van een andere gig, kan ik me niet echt vinden in dat verslag.

Hopelijk heeft hij niet zo’n dieptepunt op Werchter.

Het oogt mij vrij statisch, ik kan nou niet echt zeggen dat ik het een artiest vind die ervan geniet.

Ps; Met zowel Moderat als SBTRKT die komen acht ik de kans op (het komen van 1 a 2 van deze acts) Massive Attack, Caribou, Darkside, Richie Hawtin of Todd Terje best groot. Aangezien Moderat en SBTRKT beide op Pitch staan.

Haha, de mijne is toch iets realistischer gebleven, al staan er ook teveel headliners zeg maar :) maar coldplay en de peppers als 2 kleinste namen? :p
en de stones onder muse?

Nuja, amuseren mag :)

Hahahaha ik weet het. Ik heb ze daar gezet, omdat Coldplay (vooral met hun eerste albums) en de Peppers me echt heel tof lijken in een intieme setting. :)

En, hoe zit het met Elbow? Is dat niet een sub die je werkelijk overal op Werchter tussen kunt schuiven? Nieuw album...

hahaha waarom niet gewoon Horrible Crowes en Gaslight Anthem op 1 dag joh XD

is het btw niet beter om hier in Off Topic ff een topic voor aan te maken?

Users who are viewing this thread