<div class="d4p-bbt-quote-title">
visdave34 wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Shaverion wrote:</div><br>
Dat PP de Stones kunnen betalen komt natuurlijk gewoon doordat ze 30.000 dagkaarten verkopen ipv de normale 10.000. Dat is bijna 2miljoen meer inkomsten en waar ze eerst campings hadden die al bij de kaartjes inzitten hebben ze nu parkeerplaatsen waar de bezoekers ook voor betalen. Dus 2.8miljoen klinkt nog helemaal niet zo gek.
Jan Smeets had toch expliciet gezegd dat er niet méér kaarten verkocht zouden worden? Anyway… dit is een discussie voor in een ander topic.
Dat is idd iets voor een ander topic maar omdat het antwoord simpel is geef ik het toch maar ff
3x een dagkaart levert 95euro meer op dan een weekend kaart, en 95×20.000 = 1.9miljoen
Dat RW de podiumindeling nog niet geeft kan eigenlijk alleen maar betekenen dat ze nog met acts aan het onderhandelen zijn die invloed hebben op de podiumindeling. Een kleine podiumverschuiving kun je nog wel doen maar je wilt niet je barn headliner plots als sub neer moeten zetten. Ik verwacht dus de podiumindeling met de laatste paar grote namen.
Ik lees trouwens ook veel snow patrol maar die hebben nog helemaal niks aangekondigd, hoezo onrealistische verwachtingen scheppen?