Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Kan niet editen, maar wat me net te binnen schiet: zouden we op boutique dan plots foo fighters zien verschijnen? Zou wel zeer hard balen zijn.

Niet perse,
ik ga dan gewoon ook naar boutique!
Misschien helemaal geen boutique dit jaar, kan ook natuurlijk...

<div class="d4p-bbt-quote-title">SMN_HLVT wrote:</div>
Kan niet editen, maar wat me net te binnen schiet: zouden we op boutique dan plots foo fighters zien verschijnen? Zou wel zeer hard balen zijn.

Niet perse,<br>
ik ga dan gewoon ook naar boutique!<br>
Misschien helemaal geen boutique dit jaar, kan ook natuurlijk…

Misschien Coldplay? Denk nog steeds dat Foo Fighters nog in de USA zijn hele zomer.

Misschien helemaal geen boutique dit jaar, kan ook natuurlijk…
Op hun facebook reageerden ze dit op een bericht van iemand die vroeg of er al een datum was: 'Dat is nog niet bekend... we hopen snel meer te kunnen verklappen!' (1 feb.)

Ze zijn dus wel met iemand bezig lijkt mij, Peppers? ACDC?

Edit: Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze verklappen dat het niet door gaat.. ;)

Ik denk gewoon geen Boutique. Ze laten dat festival enkel doorgaan als ze een act vinden die daadwerkelijk stadions aankan (Metallica, Muse, Madonna, ...), als dat niet gebeurt is het te riskant op financieel vlak. Ze hebben het zo in 2011 al eens laten passeren.

Robin78, ik ben erbij speciaalbiertjes drinken. Ik heb ook even gekeken voor de voetballiefhebbers. De kwartfinales zijn om 18.00 en 22.00 s'avonds op vrijdag en zaterdag.

Krullie dan kun je mooi mee. Meer zielen meer vreugd haha.

Extra metal en hiphop namen hoeven van mij niet. Acts als Florence, Snow Patrol, Lenny Kravitz, Bryan Adams zie ik nog wel graag toegevoegd

Ik hoop van de Pinkpop line-up dat John Mayer naar Werchter komt de rest boeit me eigenlijk niet zoveel.

Verder ben ik er bang voor dat we inderdaad nog minimaal een week moeten wachten op nieuwe namen.

Totaal andere vraag: schenken ze rode wijn op Werchter ;)?

Van die wijn, ik vermoed van.niet, maar ik heb er nog.nooit.op gelet. Zelfs als ze het doen betaal je voor 1 glas/beker waarschijnlijk de prijs van 96 flessen. Gewoon zelf een dood meenemen, goedkoop en gezelligheid op de camping gegarandeerd :)

Van die wijn, ik vermoed van.niet, maar ik heb er nog.nooit.op gelet. Zelfs als ze het doen betaal je voor 1 glas/beker waarschijnlijk de prijs van 96 flessen. Gewoon zelf een dood meenemen, goedkoop en gezelligheid op de camping gegarandeerd
icon_smile.gif

Er was vorig jaar en het jaar daar voor volgens mij een Wine Bar, maar dat lijkt me vast niet goedkoop !

volgens mij hebben ze altijd in dat schuurtje een wijnbar! Als je t terrein op komt en dan naar links lopen zeg maar

volgens mij hebben ze altijd in dat schuurtje een wijnbar! Als je t terrein op komt en dan naar links lopen zeg maar

In dat hoekje staat inderdaad een wijnbar. Ook zijn er 1 of 2 cavabars :p
Maar ik houd het precies toch gewoon op biertjes :)

Ivm Boutique, denk ik dat coldplay nog de grootste kanshebber is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>

In dat hoekje staat inderdaad een wijnbar. Ook zijn er 1 of 2 cavabars :p<br>
Maar ik houd het precies toch gewoon op biertjes
icon_smile.gif

Ivm Boutique, denk ik dat coldplay nog de grootste kanshebber is.

Coldplay gaat denk ik geen Boutique doen, iemand op twitter kwam Chris Martin tegen en die zei dat ze alleen 'low-key gigs' gaan doen. Oftewel, Sportpaleis, Ziggo Dome, 02-Arena... dat soort dingen

Kunnen we Ed Kowalczyk verwachten op Rock Werchter?

http://www.nu.nl/muziek/3725100/kowalczyk-geeft-meer-optredens-pinkpop.html

Wat mij betreft welkom!

Iemand enige ervaring met de controle op de hoeveelheid bier die je zelf mee kunt/mag nemen? Wordt er streng gecontroleerd of is het een beetje verstoppen tussen je kleren genoeg?
Dit wordt mijn eerste keer RW dus vandaar de vraag.

Iemand enige ervaring met de controle op de hoeveelheid bier die je zelf mee kunt/mag nemen? Wordt er streng gecontroleerd of is het een beetje verstoppen tussen je kleren genoeg?<br>
Dit wordt mijn eerste keer RW dus vandaar de vraag.

Als je heel veel hebt zullen ze er wel wat van zeggen, maar zolang je je netjes gedraagt en niet met 200 blikken bier het veld op komt is het vaak snel prima.

Wat ook kan, is gewoon wat in de auto laten en op tijd ophalen als de voorraad op begint te raken !

Mag je met een XL ticket op alle campings in zone A?

staat me iets van bij dat dat er maar een paar zijn?

Mag je met een XL ticket op alle campings in zone A?

staat me iets van bij dat dat er maar een paar zijn?

Werchter site:
Let wel, gezien slechts een beperkt aantal campings openen op woensdag, zijn de campingtickets XL beperkt in oplage.

En volgens mij waren dat de C campings als ik me niet vergis.

Users who are viewing this thread