Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je draagt je bandje van vorig jaar nog steeds? Dat klinkt niet heel hygiënisch verder. Ik denk dat dit echt iets is wat ik nooit ga begrijpen. Maar goed, ik begrijp wel meer niet.
Het is onwaarschijnlijk dat Justice het hoofdpodium op zondag sluit vanwege de vroege sluiting en het betekent dat QOTSA eerder speelt. Ze zouden het hoofdpodium kunnen sluiten na Chappell en dan een andere rockband die QOTSA vervangt (Papa Roach?) of Justice zou er natuurlijk helemaal niet zijn. Het festival zal zeker sterker zijn als ze er zijn.
Je draagt je bandje van vorig jaar nog steeds? Dat klinkt niet heel hygiënisch verder. Ik denk dat dit echt iets is wat ik nooit ga begrijpen. Maar goed, ik begrijp wel meer niet.
Voor de headliners zie ik twee zekerheden: Chappell Roan die bij zo goed als elk groot festival in augustus als headliner op de line-up staat en QOSA die of op vrijdag of zondag spelen. Khruangbin zie ik eerder overlappen als headliner in de Marquee met QOSA op zondag. Zaterdag lijkt me eerder een Chappell Roan dag met Amelie Lens of Jamie xx als afsluiter. Zaterdag line up IDLES-LAST DINNER PARTY- CHAPPELL ROAN-JAMIE XX op de main. London Grammar headliner op de Marquee op zaterdag met nog een paar bekendere namen voor de Marquee. Zondag zou ik toch nog een paar publiekslievelingen toevoegen om de verkoop van QOSA te ondersteunen. Als ik jouw lijstje bekijk dan heb je wellicht alle namen gecheckt op beschikbaarheden (Idles of the Last Dinner Party kunnen enkel op zaterdag op PKP spelen). Mooi werk!