Indie & Alternative Chat

Morgen de laatste EU-data voor Have a Nice Life!
Oh, en wat een zaadband is dit, joh. Beetje weer de boel ophypen en dan krijgen we een festival in Hongarije eind juli en een datum in Berlijn begin augustus. En daar maakt noch de boeker, noch de band zelf, noch Dan melding van. Mooi man.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
London Calling in mei, ik kan helaas alleen vrijdag. Niet heel bekend nog met de lineup voor die dag, zaterdag is mij iets meer bekend. Iemand nog tips voor die specifieke vrijdag?

Vrijdag:

- Baths
- Balancing Act
- Bria Amena
- Brogeal
- The Deadlians
- Dolores Forever
- Fazi
- Kuleeangee
- Siobhan Winifred
- Will Paquin

London Calling in mei, ik kan helaas alleen vrijdag. Niet heel bekend nog met de lineup voor die dag, zaterdag is mij iets meer bekend. Iemand nog tips voor die specifieke vrijdag?

Vrijdag:

- Baths
- Balancing Act
- Bria Amena
- Brogeal
- The Deadlians
- Dolores Forever
- Fazi
- Kuleeangee
- Siobhan Winifred
- Will Paquin
Balancing Act wel de moeite om even een bliekje te nemen.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD

Vrijdag:

- Baths
- Balancing Act
- Bria Amena
- Brogeal
- The Deadlians
- Dolores Forever
- Fazi
- Kuleeangee
- Siobhan Winifred
- Will Paquin
Fazi! Weet niet hoe ze live zijn, al schijnen ze best goed te zijn, maar da's een vette combinatie van psychedelica, post-rock en kraut. En zo vaak zie je hier geen Chinese bands.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD
Ja, waar zet je dit neer? Swans met een nieuw nummer van bijna twintig minuten. Richting 't einde wordt ie best groovy.

Ja, waar zet je dit neer? Swans met een nieuw nummer van bijna twintig minuten. Richting 't einde wordt ie best groovy.
In die laatste 5 minuten verwachtte ik op een bepaald moment dat David Bowie ging beginnen met zingen, lijkt wel erg op Heroes :)

Users who are viewing this thread