Indie & Alternative Chat

De film over Pavement, genaamd Pavements, komt vanaf 5 november naar een aantal Nederlandse bioscopen en concertzalen (o.a. Lumière, Maastricht // Eye, Amsterdam // Forum, Groningen // Schuur, Haarlem // Melkweg, Amsterdam // Concordia, Enschede) en vanaf 12 november naar enkele Belgische bioscopen (o.a. Roxy Theatre, Koersel // Buda, Kortrijk // De Studio, Antwerpen)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem en Lion
Indiestadpas ook weer verlengd. Zelfde prijs, maar zonder London Calling. Met London Calling 100 euro - dat is wel een flinke prijsstijging.

Nog steeds een prima deal. Met Just Mustard en Super Jet Kinoko heb je nu al 2 toffe shows in 2026 die samen al bijna 50 euro zijn.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Indiestadpas ook weer verlengd. Zelfde prijs, maar zonder London Calling. Met London Calling 100 euro - dat is wel een flinke prijsstijging.

Nog steeds een prima deal. Met Just Mustard en Super Jet Kinoko heb je nu al 2 toffe shows in 2026 die samen al bijna 50 euro zijn.
Ben bijna overtuigd! Mag nog wel wat meer in het voorjaar bij.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Ben bijna overtuigd! Mag nog wel wat meer in het voorjaar bij.
Gaat wel komen, januari staat doorgaans helemaal vol met indiestadpas concertjes. Ik vind die lange avond/nacht events altijd wel leuk. Tot een uurtje of 12 bandjes, en daarna afsluiten met DJ.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Gaat wel komen, januari staat doorgaans helemaal vol met indiestadpas concertjes. Ik vind die lange avond/nacht events altijd wel leuk. Tot een uurtje of 12 bandjes, en daarna afsluiten met DJ.
Kijk, dat voordeel ga ik dan weer niet hebben. Vind het niet leuk genoeg om daar m'n heil te gaan zoeken ;)

Björk kondigt alvast aan dat ze in 2027 een nieuw album uitbrengt. Je kan er tenslotte niet vroeg genoeg bij zijn!

Users who are viewing this thread