<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
RetroMan wrote:</div><br>
Ik ben er 3 keer geweest. Zeer strenge controle, fouilleren. Mensen voor me in de rij met camelbag met wijn er in: Leeg gieten.
En terecht. Als organisator wil je niet verantwoordelijk zijn voor een 16-jarige die een fles whiskey achterover slaat. Om maar niet te spreken over het financieringseffect.
Gewoon bonnekes kopen en pintjes en cervelakes andalusesaus halen!
Wat een onzin man. Er word nooit of nauwelijks gecontroleerd op Werchter, iedere fanatieke Werchterganger zal dat met mij eens zijn. Onzin dat het ook terecht zou zijn op een festival, wat een ramp als een 15 jarige een biertje meedrinkt zeg. Als het nou echt buiten de perken zou gaan zou ik me nog in je opmerking kunnen vinden. Daarnaast zouden ze drank dan net zo goed voor iedereen verboden kunnen maken, ieder jaar lopen er weer tientallen 40+ers kneiterlam over de festivalweide of camping. Onzin om hier zo’n probleem van te maken, en ik kan me er niet aan storen. Het hoort erbij.
Ik denk dat hij eerder bedoelt op het terrein zelf. Tja daar wordt wel (redelijk) streng gecontroleerd, maar valt wel mee. Dan nog, drinken doe je op de camping waar men niets controleert en alles mag, en wil je drinken op de wei, raap snel even 20 bekertjes, duurt 1 minuut