Rock Werchter 2025

Gewoon boeken ipv ze in een fins kostuum te steken dan?
Of het nu Berre is of Clouseau of Tom Odell is die in de namiddag op de main van Rock Werchter optreedt, who cares? De gebroeders Wauters hebben wel 120.000 tickets in één uur verkocht voor hun reunieconcerten, veel meer dan wat veel artiesten van Live Nation kunnen verkopen in het Sportpaleis. Als Clouseau bij Live Nation was, dan zouden ze al lang geprogrammeerd zijn op Rock Werchter. Maar ze werken met Greenhouse Talent.

Zou wel erg onorigineel zijn om Pukkelpop gewoon na te apen natuurlijk.
Ik zou het geen na apen van Pukkelpop noemen, maar gewoon het erkennen van de carrière van de broertjes Wauters. Ik ben geen grote fan van Clouseau, maar ze bestaan 40 jaar dit jaar en ze hebben in Vlaanderen wel wat neergezet. Recent nog een nieuwe reeks concerten in het Sportpaleis. Als het ooit zou kunnen gebeuren, lijkt het me dit jaar te kunnen. 50 Jaar Rock Werchter, 40 jaar Clouseau. De broers van Wauters zouden het ook appreciëren. Ik weet ook wel over dat politiek gehakketak tussen promotors als LiveNation en Greenhouse Talent. Op het gebied van LN zou het het erkennen zijn van Clouseau's carrière en Greenhouse wordt er toch ook niet slechter van als één van hun topbands kan figureren op Rock Werchter. En voor de internationale fans: Rock Werchter is nog altijd een Vlaams festival, dat hopelijk ook een staalkaart mag bieden van wat er zich in België allemaal afspeelt.

Users who are viewing this thread