Rock Werchter 2025

Morgen om 8u maakt Studio Brussel ook de 9 namen bekend voor De Nieuwe Lichting

Meestal staat er daarvan ook 1 artiest op The Slope (2022 ILA, 2023 Mayorga, 2024 ISE)

mijn gokjes: King Viktor en LIGHTSPEED

Morgen om 8u maakt Studio Brussel ook de 9 namen bekend voor De Nieuwe Lichting

Meestal staat er daarvan ook 1 artiest op The Slope (2022 ILA, 2023 Mayorga, 2024 ISE)

mijn gokjes: King Viktor en LIGHTSPEED
Hangt er wat vanaf welke bands al onder contract staan bij Live Nation. Dat was helaas de vorige 2 jaar al wat minder spontaan en uniek.

Hopelijk een nieuwe worp namen voor Rock Werchter deze week dinsdag of woensdag. De indeling tussen Main, Barn en Klub C gaat ons dan al wat meer vertellen over hoe aantrekkelijk RW blijft.
NIN did confirm they’re announcing this week too. (Can’t remember if they confirmed the day).

(Although the NIN date info might not be true tbf)

Ik zag dit op de NIN US-forums, in eerste instantie dacht ik dat het dezelfde lijst was die we allemaal eerder hebben gezien. Toen besefte ik dat er nieuwe shows waren.

Jun 17 - Manchester, UK
Jun 18 - London, UK
Jun 24 - Cologne, DE
Jun 26 - Munich, DE
Jun 27 - Vienna, AT
Jun 29 - Amsterdam, NL
Jul 3 - Roskilde*, DK
Jul 5 - Werchter*, BE
Jul 7 - Paris, FR
Jul 10 - Madrid*, ES
Jul 11 - Lisbon*, PT

Ik vind het vreemd. Ik dacht dat ze op Graspop zouden staan in plaats van op Werchter.

De lijst is onzin. Ze spelen in Berlijn.

Ik zag dit op de NIN US-forums, in eerste instantie dacht ik dat het dezelfde lijst was die we allemaal eerder hebben gezien. Toen besefte ik dat er nieuwe shows waren.

Jun 17 - Manchester, UK
Jun 18 - London, UK
Jun 24 - Cologne, DE
Jun 26 - Munich, DE
Jun 27 - Vienna, AT
Jun 29 - Amsterdam, NL
Jul 3 - Roskilde*, DK
Jul 5 - Werchter*, BE
Jul 7 - Paris, FR
Jul 10 - Madrid*, ES
Jul 11 - Lisbon*, PT

Ik vind het vreemd. Ik dacht dat ze op Graspop zouden staan in plaats van op Werchter.
Op zich niet zo vreemd, vermits NIN wel hun connectie heeft met Werchter.
Tenslotte hebben zij ook de barn gedaan. Wat echt niet vanzelfsprekend is als je het moeilijke karakter van band en entourage wat kent.

Wat wel vreemd is, het zou echt heel die zaterdag door elkaar schudden qua volgorde. Vermits wij allemaal Elbow als Barn headliner verwachten, met Maribou State daarachter.
NIN op de Main stage voor Sam Fender, stel je voor.
Of rijtje Goldband - Elbow - Raye - Sam Fender, wat toch wel te licht zou uitvallen…

We zullen het deze week wel weten. Even goed klopt er niks van.

Wat echt niet vanzelfsprekend is als je het moeilijke karakter van band en entourage wat kent.
Benieuwd of je hier wat over kunt uitweiden. Ik herken het namelijk totaal niet. Maar wellicht dat Trent ander gedrag heeft laten zien op RW en PkP. In NL heb ik hem en zijn gevolg altijd als erg prettig ervaren.

Benieuwd of je hier wat over kunt uitweiden. Ik herken het namelijk totaal niet. Maar wellicht dat Trent ander gedrag heeft laten zien op RW en PkP. In NL heb ik hem en zijn gevolg altijd als erg prettig ervaren.
Erg veeleisend. Wat niet verkeerd is. Je solt er niet mee, heb ik al vaak horen vallen. Wel op en top professioneel, moeilijk is niet negatief hè 😉.

Erg veeleisend. Wat niet verkeerd is. Je solt er niet mee, heb ik al vaak horen vallen. Wel op en top professioneel, moeilijk is niet negatief hè 😉.
Ah zo, het is een perfectionist en zijn gekozen bandleden zijn vrijwel hetzelfde. Qua licht en geluid zal Trent zeker veeleisend zijn, aangezien hij topkwaliteit ambieert. Als PA zou ik me waarschijnlijk kapot irriteren, maar ja... alles voor een goede show hé.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ah zo, het is een perfectionist en zijn gekozen bandleden zijn vrijwel hetzelfde. Qua licht en geluid zal Trent zeker veeleisend zijn, aangezien hij topkwaliteit ambieert. Als PA zou ik me waarschijnlijk kapot irriteren, maar ja... alles voor een goede show hé.
En Pukkelpop waren ze natuurlijk erg pissed, maar dat verhaal is bekend. Volgens mij zijn ze wel nooit van agent gewisseld, dus het is hem vergeven volgens mij 😅

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread