Rock Werchter 2025

Wat voor werk doe of deed je? (Lees het alsof je met hem hebt moeten samenwerken)
Mijn eerste baan na mijn eerste studie was bij een bekend boekingsbedrijf in NL. Vanuit die hoedanigheid heb ik met een aantal artiesten te maken gehad cq samengewerkt. Is alweer 20 jaar geleden inmiddels... time flies.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Als aankondiging verleden week gepland stond, en er waren paar promo’s geprogrammeerd… kan zijn dat ze dat niet hebben aangepast.
RW heeft vorige keer ook foutjes gemaakt, die ze normaal niet maken.

Als aankondiging verleden week gepland stond, en er waren paar promo’s geprogrammeerd… kan zijn dat ze dat niet hebben aangepast.
RW heeft vorige keer ook foutjes gemaakt, die ze normaal niet maken.
Certainly seeming more likely to happen now. The date makes sense too.

NIN had in 2007 die legendarische combo met Tool. Gingen zogezegd definitief stoppen na 2009, maar er was al terug een opstart in 2013. Ze stonden toen in het legendarisch sterk rijtje: school is cool - imagine dragons - mac miller - kendrick lamar - deftones - fall out boy - nin - eminem - chase & status...
In theorie moest dat wel lukken. Want je had een mix tussen aantal hardere bands en hiphop. Maar de eerste vakken bleken volledig gevuld met Eminem fans die al klaarstonden, en Trent kreeg er absoluut geen beweging in of enige vorm van respons. En was zich zeer fel aan het ergeren. Gaf ook achteraf aan in meedere interviews dat dit echt niet goed geregeld was van zijn management, en dat er harde woorden over zijn gevallen.
Ik stond daar toen ook vooraan, en in mijn herinnering ging het pas mis op het moment dat de gitaren van het podium verdwenen en de bandleden aan elektronische controllers plaatsvatten voor een reeks (wat mij betreft moddervette) dubstepachtige nummers van hun toen nieuwe plaat 'Year Zero'.

Volgens mij kwam er toen zelfs boegeroep, en ik denk eerder van sommige NIN-fans dan van de fans van Eminem of Chase & Status. Dat is gewoon mijn herinnering, natuurlijk, en het is al lang geleden. Maar wie weet heeft dat ook wel meegespeeld - ik heb die setup nadien nooit meer gezien alleszins. :)

Ziet er toch wel serieus naar uit dat ze er zullen staan:love:

Hopelijk geen overlap met Elbow, verder wordt dat wel m'n grootste must-see op zaterdag als er geen hele gekke dingen meer aangekondigd worden.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Ik weet niet wie waar terecht zal komen, maar met Nine Inch Nails, Maribou State, Raye, Elbow, Franz Ferdinand én Beth Gibbons op die dag zou er wel eens een legendarische Barn-dag kunnen ontstaan. Spannend wat het zal worden.

• Leuk
Waarderingen: jova

Users who are viewing this thread