Rock Werchter 2025

Op 23 januari komt Rise Against, met vermoedelijk, album nieuws. Misschien een tour. Is toch ook al even geleden en kan je nog op iedere dag wel ergens kwijt. (Of Graspop terug)

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Wel steeds minder. Afgelopen jaar nog van de Ziggo naar de bierhal verplaatst
Damn, in mijn hoofd was dit nog steeds een Sportpaleis band. De streaming statistieken zijn nog altijd goed, maar moet zijn dat dit zich niet meer zo zeer vertaald naar ticket sales.

Wat denken we eigenlijk van Black Country, New Road? Hebben net een nieuw album aangekondigd voor april en is zo wat een opkomende artiest? Zouden zij kans hebben?

• Leuk
Waarderingen: Onne
Wat denken we eigenlijk van Black Country, New Road? Hebben net een nieuw album aangekondigd voor april en is zo wat een opkomende artiest? Zouden zij kans hebben?
Die hebben vooralsnog heel weinig data bekend gemaakt. Zitten in Mei in ieder geval in de VS en in Augustus in Portugal. Zouden voor Pukkelpop dus ook wel een grote kandidaat kunnen zijn.

Ik denk (/hoop) eigenlijk dat ze juni/juli Europa skippen, maar dan wel nog even acte de presence op Glasto, dan de augustus festivals doen en vervolgens een tour in het najaar. Bron: niks

• Geweldig
Waarderingen: emielhead
Die hebben vooralsnog heel weinig data bekend gemaakt. Zitten in Mei in ieder geval in de VS en in Augustus in Portugal. Zouden voor Pukkelpop dus ook wel een grote kandidaat kunnen zijn.

Ik denk (/hoop) eigenlijk dat ze juni/juli Europa skippen, maar dan wel nog even acte de presence op Glasto, dan de augustus festivals doen en vervolgens een tour in het najaar. Bron: niks
ze zitten wel in spanje in juni

• Geweldig
Waarderingen: emielhead
Ze heeft al laten weten dat er nog Belgische festivals bijkomen. Ik zou haar niet uitsluiten.
Gladiolen, Rijvers festival, Suikerrock, Lokerse Feesten, Dranouter, Crammerock,..natuurlijk wel maar persoonlijk ben ik pessimistisch over RW. Vind wel dat ze steeds wel een goede show geeft, best genietbaar.

Mensen nog een gokje qua welke ~20 namen we allemaal verwachten.
Hoop/verwacht iets als.
Nine Inch Nails
London Grammar
Biffy Clyro
Benson Boone
Oscar And The Wolf
Wunderhorse
Berre
Dikke
Weezer
Franz Ferdinand
Sammy virji

Zoiets met nog wat namen ookal vind ik de 3 london Grammar, NIN en OATW wel groot voor om in een worp te zitten gevoelsmatig maar misschien licht dat aan mij.

• Leuk
Waarderingen: randyrw en Sisco1481
Mensen nog een gokje qua welke ~20 namen we allemaal verwachten.
Hoop/verwacht iets als.
Nine Inch Nails
London Grammar
Biffy Clyro
Benson Boone
Oscar And The Wolf
Wunderhorse
Berre
Dikke
Weezer
Franz Ferdinand
Sammy virji

Zoiets met nog wat namen ookal vind ik de 3 london Grammar, NIN en OATW wel groot voor om in een worp te zitten gevoelsmatig maar misschien licht dat aan mij.
Glass Animals, Foster The People, The Wombats, Circa Waves zie ik ook als redelijke zekerheidjes

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music

Users who are viewing this thread