Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Best wel wat commentaar online op de namen van Les Ardentes. Zijn er genoeg bij die natuurlijk het wel zien zitten, maar ook een heleboel die zich vragen stellen.
Feit ook dat veel soortgelijke festivals aan het krabben zijn: geen Rolling Loud meer, Woo hah al langer weg, Wireless moet het doen met 3x Drake, Frauenfeld is aan het sukkelen…
En met alleen Franse rap krijgen ze geen 4 dagen vol blijkbaar.

Best wel wat commentaar online op de namen van Les Ardentes. Zijn er genoeg bij die natuurlijk het wel zien zitten, maar ook een heleboel die zich vragen stellen.
Feit ook dat veel soortgelijke festivals aan het krabben zijn: geen Rolling Loud meer, Woo hah al langer weg, Wireless moet het doen met 3x Drake, Frauenfeld is aan het sukkelen…
Qua hip hop toch een bijzonder karige zomer in het verschiet? En inderdaad er zijn al veel festivals van die slag die aftocht geblazen hebben.
Couleur Café lijkt wel beter overeind te blijven.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Qua hip hop toch een bijzonder karige zomer in het verschiet? En inderdaad er zijn al veel festivals van die slag die aftocht geblazen hebben.
Couleur Café lijkt wel beter overeind te blijven.
Die hebben dan ook een sterke eigen smoel. In het zeer multiculturele Brussel inzetten op muziek van allerlei pluimage, op een prima locatie. En heler gezinnen welkom. Doen het gewoon goed. Maken ook hun naam volledig waar.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Die hebben dan ook een sterke eigen smoel. In het zeer multiculturele Brussel inzetten op muziek van allerlei pluimage, op een prima locatie. En heler gezinnen welkom. Doen het gewoon goed. Maken ook hun naam volledig waar.
Op de nieuwe locatie nog niet geweest, wel op Tour en Taxi. Dat had toen ook wel zen charme, leuke dag gehad op een festival dat niet mijn genre muziek is.

Toch benieuwd waar Doechii terechtkomt in België dan. Je zou zeggen dat dat wel een passende naam is. Het lijkt er ook op dat zowel RW als PkP ze niet kunnen boeken / ernaast grijpen...

Vanwaar het idee dat PKP Doechii niet zou kunnen hebben?
Ik krijg bij Doechii dit jaar eenzelfde gevoel als wat er rondom Charli XCX gebeurde vorig jaar, of Fred Again het jaar daarvoor. Lijkt me dat je dat als festival zo snel mogelijk wil aankondigen niet?

• Leuk
Waarderingen: dann
Ik krijg bij Doechii dit jaar eenzelfde gevoel als wat er rondom Charli XCX gebeurde vorig jaar, of Fred Again het jaar daarvoor. Lijkt me dat je dat als festival zo snel mogelijk wil aankondigen niet?
Zit wel wat buzz rond (zeker sinds de Grammy's), maar nu niet zo veel dat ze nu al zou moeten zijn aangekondigd, lijkt me. Mooie naam om op de affiche te hebben, maar ik heb nu niet het gevoel dat de gemiddelde festivalganger ietwat bekend is met Doechii? Dan lijken de Fred Again en Charli XCX hypes mij toch een graad hoger.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread