Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Nieuwe namen voor Dunk: Overhead The Albatross (y) - I Hear Sirens - Astodan (y) - Black Narcissus (y) - Goodbye, Kings

481919136_1160817368737676_6452995422900586754_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Suikerrock vervoegt bij Snow Patrol, Bazart, Kaiser Chiefs en The Wombats ook The Vaccines, Only The Poets, Kids With Buns en ILA.
Toch een sterk rijtje voor de suikerstad.

Suikerrock vervoegt bij Snow Patrol, Bazart, Kaiser Chiefs en The Wombats ook The Vaccines, Only The Poets, Kids With Buns en ILA.
Toch een sterk rijtje voor de suikerstad.
Die zaterdag is idd wel een leuke line-up aan het worden.

Nieuw! Kae Tempest, Daan, Sophye Soliveau en Porcelain id op Cactusfestival – laatste zaterdagtickets nu in verkoop!

"Dit zijn de eerste 11 namen van 𝐀𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐅𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥 𝟐𝟎𝟐𝟓: Warmduscher, SUUNS, Deerhoof , Getdown Services, Dame Area, Honeyglaze, Library Card, Leather.head, Mojo & The Kitchen Brothers, Jennifur en Félicette."

"Dit zijn de eerste 11 namen van 𝐀𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐅𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥 𝟐𝟎𝟐𝟓: Warmduscher, SUUNS, Deerhoof , Getdown Services, Dame Area, Honeyglaze, Library Card, Leather.head, Mojo & The Kitchen Brothers, Jennifur en Félicette."
Erg blij met SUUNS, Deerhoof en Mojo & The Kitchen Brothers. De rest nog even inluisteren. Warmduscher en Library Card iig niet mijn ding.

Deerhoof tourt in het kader van hun 31ste jaar als band (31 Flavours tour) dus ik vermoed dat die ook wel wat van oude favorieten als Reveille en Apple O' gaan spelen. Al erg goede live optredens van gezien.
Leather.head lijkt me live interessant te gaan worden.
Jennifur vind ik verder ook goed. Al live willen gaan zien maar steeds iets tussengekomen.

Erg blij met wat AFF nu al serveert. Altijd fijne ontdekkingen plus fijne, onderscheidende bands, mooie mix.
Getdown Services wordt sowieso een bommetje, het internationale parcours dat die band de voorbije weken en maanden afgelegd heeft!

Verwachten we Bloc Party nog ergens in België komende zomer? Begin augustus nu ook nog korte tour in Australie toegevoegd..

Wel echt een leuke affiche bij AFF. Het vult toch wel een beetje een gat op dat de majors in België niet kunnen/willen vullen.

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread