Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Nieuwe namen paradise city: o.a. altin Gun, ben bohmer, TUKAN, the blessed madonna & Haai,…

Bruges Is Doomed is een organisatie van Cactus & Samhain in hetzelfde weekend als Samhain Maastricht, bands die hier spelen staan dus allemaal op de zaterdag in Maastricht

480613367_122105718872767337_7126504346459131043_n.jpg

Om vorige post aan te vullen:

line up rock olmen voor vrijdag

line up rock olmen voor zaterdag

Nieuws voor Les Nuits Botanique op 24 mei. Complete line-up komt daarmee op Greentea Peng, Krisy, Clara La San, Ralphie Choo, Yukimi, ESINAM & Sibusile Xaba, Jean-Paul Groove, Kaicrewsade, Martha Da'ro, Nídia, DJ Firmeza, Nsangu, ROZA en Ruthee.
[W]e’re spicing up the May 24th lineup!

It’s an eclectic bunch of names — dark r&b artist Clara La San, the futuristic flamenco popstar Ralphie Choo, Little Dragon’s Yukimi, Brussels strongholds Martha Da’Ro and Jean-Paul Groove, and much more! Tickets are still available.

Les Ardentes kondigt wat dance en techno aan. Enfin. Die doen eigenlijk maar wat. Waarschijnlijk door het magere aanbod wat dingen herbekeken. Want was ook lang heel stil vanuit hen.
Jersey is een perfecte naam voor Dour of Pkp, en dan spelen die Les Ardentes.

Les Ardentes kondigt wat dance en techno aan. Enfin. Die doen eigenlijk maar wat. Waarschijnlijk door het magere aanbod wat dingen herbekeken. Want was ook lang heel stil vanuit hen.
Ik snap niet wat ze daar bezig zijn in Wallonie? Dour en les Ardentes beginnen zo zwaar op elkaar te lijken...
En de rest van de festivals programmeren eendert wat er zit geen lijn in hun line-up bij de meesten.

Jersey stond vorig jaar nog op Dour, net als I Hate Models, 999999999, Trym én Apashe, dus vijf van de zes namen waar Les Ardentes nu mee afkomt. Logisch dan toch dat die eens ergens anders staan...

Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat ze daar bezig zijn in Wallonie? Dour en les Ardentes beginnen zo zwaar op elkaar te lijken...
En de rest van de festivals programmeren eendert wat er zit geen lijn in hun line-up bij de meesten.
Vroeger trokken die ook al op elkaar, dan ging Les Ardentes specifiek voor het urban gegeven, en nu is het weer deels een andere invulling...

Zeker, dat weet ik wel. Maar toch niet meer binnen het profiel dat Les Ardentes probeert te zijn?
Ben er nog nooit geweest. Weet niet in hoeverre dance daar in het verleden al een plaats had.

Als dat niet zo was, dan schuiven ze inderdaad op richting wat Dour doet.

Ben er nog nooit geweest. Weet niet in hoeverre dance daar in het verleden al een plaats had.

Als dat niet zo was, dan schuiven ze inderdaad op richting wat Dour doet.
Vroeger hadden die godbetert Limp Bizkit, Marilyn Manson, Iggy Pop, Deus, Placebo,... op het programma.
Vanaf 2018 dan een focus op urban, wat misschien geen slecht idee was aangezien België zo'n festival niet had.

Vorig jaar was zeker het jaar dat ze vroeger moesten stoppen door regenval? Misschien dat ze willen besparen door DJ's te boeken.

Vroeger hadden die godbetert Limp Bizkit, Marilyn Manson, Iggy Pop, Deus, Placebo,... op het programma.
Vanaf 2018 dan een focus op urban, wat misschien geen slecht idee was aangezien België zo'n festival niet had.

Vorig jaar was zeker het jaar dat ze vroeger moesten stoppen door regenval? Misschien dat ze willen besparen door DJ's te boeken.
Veel festivals programmeren meer hiphop en de artiesten zijn ook veel duurder geworden...

Nieuwe namen voor Dunk: The Necks - This Quiet Army - James Blackshaw - An Corporation

With this announcement we bring you a very diverse range of sounds styles and genres to make sure (echoing our hosts motto) there’s something for everybody at our next edition!
Whether it’s the genre-bending trance-inducing jazz of “not your conventional jazz trio” 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐄𝐂𝐊𝐒, the Godspeed-ian sound constructions of 𝐀𝐍 𝐂𝐎𝐑𝐏𝐎𝐑𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 or the intense and ever-evolving organic walls of sound of 𝐭𝐡𝐢𝐬𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭𝐚𝐫𝐦𝐲 or the evocative and soul-searching folk guitars of 𝐉𝐀𝐌𝐄𝐒 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐒𝐇𝐀𝐖 there’ll something for you at the next edition!

480565559_1150868593065887_2344888796805428247_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Echt heel erg vet dat ze An Corporation hebben. Verreweg het beste post-rock(achtig) album van vorig jaar. Maar... waarom moet dat in godsnaam EU-exclusief zijn? :(
Kende het niet maar op basis van een snelle luisterbeurt klinkt het inderdaad wel goed, dat van die exclusiviteit heb ik eigenlijk niet gezien in de aankondiging

Kende het niet maar op basis van een snelle luisterbeurt klinkt het inderdaad wel goed, dat van die exclusiviteit heb ik eigenlijk niet gezien in de aankondiging
Spit jij mijn eindejaarslijstjes niet door? ;) Stond in een verhaal op Instagram. Baal daar toch stevig van, aangezien ik niet van plan was om fit mee te gaan pakken.

Esperanzah is de volgende vogel voor de kat. Van een line-up met internationale artiesten voor een dertig euro per dag enkele jaren terug zijn ze nu afgezwakt tot liefst 58 Euro per dag (50 Euro in 2024) voor dagtickets met uitsluitend Franstalige bands en artiesten. En voorbije jaren hebben ze steeds hun verlies moeten laten bijpassen via crowd funding.

Users who are viewing this thread