Ik moet wel lachen om de mensen die aankwamen met Linkin Park, Elbow, The Kooks, The Prodigy etc. Zoals al meerdere malen is gezegd door de realistische, soms chagrijnig genoemde, leden hier: het is zo goed als uitverkocht er komen geen grote namen meer. Vind het zelf wel een beetje triest voor de vrijdag, voor de rest ben ik wel benieuwd naar de reacties van de verwende forumleden die nu het deksel op de neus hebben gekregen.
Enig idee voor de vrijdag: Arctic Monkeys erna Ellie Goulding en als laatste Major Lazer? Lijkt mij wel best een vreemde constructie, ook als je AM en Ellie om zou draaien trouwens…
Ik heb in 2010 onder andere Vampire Weekend aangekondigd zien worden nadat alles uitverkocht was, in 2009 idem met o.a. Eagles Of Death Metal. Dat ze geen subs meer gaan zoeken, oke. Maar dat je gewoon kleine onbekende zooi (met 1/3 Belgen) erbij gooit gaat er bij mij niet in. 3/4 van deze affiche zijn acts die ik 's namiddags in de tent zou zetten, doe dan de moeite om nog wat main stage acts als Deftones te boeken...
Hoe kom je er trouwens bij om Ellie Goulding na AM te zetten?