Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zag gisteren wel aardig wat berichten over Rime of the Ancient Mariner in de setlist. Maar dat was volgens mij ook puur speculatief nog. Paar dagen en dan weten we het!
Rime is een verrassing, naast de oorspronkelijke release tour heeft dat nummer alleen in 2009 in de tour gezeten. Verder nooit, aardige verrassing dus!
Er zal altijd nog wel iemand opduiken hier die het rekenwerk doet en verwacht dat Metallica op die dag ertussen even en weer naar Graspop kan afzakken .
Als iemand die Iron Maiden voor het eerst gaat zien hoop ik toch ook wel dat ze tijd hebben voor Flight of Icarus, Run to the Hills, Fear of the Dark, Hallowed be thy Name (gewoon de hits dus).
Ga jij al vanaf woensdag met een combiticket kamperen op Graspop Metal Meeting? Goed nieuws. We trappen de deuren van de Metal Dome al iets eerder in. Op woensdag 18 juni 2025 host Studio Brussel de pre-party en kan je al feesten met dj-sets van Dj Nathachelet, Fleddy Melculy, Bizkit Park, Goe Vur In Den Otto en Sofie Engelen met Thomas Michiels!
Smeer uw benen in en plan al een kine-afspraak nadien voor de nekklachten. Het wordt stevig. Tot dan.
Zie wel bij de Instagrampost staan dat het enkel is voor mensen met een combiticket die slapen op de GMM campings. Wij staan met onze club op Camping Campinastrand in Dessel, dit zou dan betekenen dat wij niet naar de preparty kunnen? Hoe (streng) zal hierop gecontroleerd worden denken jullie?
Zie wel bij de Instagrampost staan dat het enkel is voor mensen met een combiticket die slapen op de GMM campings. Wij staan met onze club op Camping Campinastrand in Dessel, dit zou dan betekenen dat wij niet naar de preparty kunnen? Hoe (streng) zal hierop gecontroleerd worden denken jullie?
Niet te streng hoop ik. Zou heel graag op voorhand merch afhalen, maar ga daar niet speciaal een extra ticket van 35 euro voor bijkopen voor een camping die ik niet nodig heb