Graspop Metal Meeting 2025

Dat is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van hoe laat je vertrekt, vorig jaar heb ik de shuttle ook terug naar mol moeten nemen en ik was gewoon een goed kwartier voor het eide van de wei af, toen was er helemaal geen rij. Dus het is de keuze tussen iets vroeger vertrekken of iets langer doorfeesten in de metal dome 😄

Of sneller lopen! Als je een beetje vaart maakt, laat je zo een grote menigte achter je

Ik heb wel weer zin in die dikke pizza met van die vierkante gehakt blokjes. Verder nog nooit iemand er positief over gehoord, maar ik vind hem echt goed! Pizza is pizza

Zijn dat 33cl of 0,5l is wel een belangrijk verschil natuurlijk
Meestal 0,5 maar die eerste zit er meestal in binnen 500 meter. Op donderdag zijn we meestal nogal dorstig en overmoedig.

Met name dat laatste op donderdag want volgens mij hebben we 2 liter al op voor de eerste band een beetje opgewarmd is.

Komt er een shuttle bus langs metal town? Vind er niks van terug
Blijkbaar te voet. Ligt volgens de organisatie op wandelafstand. 2,5 km. Toch al serieuze wandeling, en al zeker voor mensen die voor het confort van Metal Town kiezen omdat ze slecht te been zijn, lijkt mij

Bijlagen

• Screenshot_20250520-202028.png
    Screenshot_20250520-202028.png
    178 KB · Weergaven: 45
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage
Klopt het dat er alleen bier, ijsthee en frisdrank maar geen wijn te koop is ??? :oops: zag het niet op de prijslijst staan .....

De prijslijst is nog niet volledig, er ontbreekt nog een hele hoop. Wijn zal er wel zijn.
Ik denk wel dat het dit gaat blijven op de website. Vorige keer stond er ook dat het nog zou worden aangevuld, maar dat was ook niet het geval. Op de wei gelukkig veel meer te krijgen.

Ik denk wel dat het dit gaat blijven op de website. Vorige keer stond er ook dat het nog zou worden aangevuld, maar dat was ook niet het geval. Op de wei gelukkig veel meer te krijgen.
Heb het ff nagekeken, afgelopen jaar hadden ze 2 dagen voor de start van het festival de volledige prijslijst erop staan met alle opties. Dus kan nog wel even duren.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Als je wat Duivels bier wil inslaan voor Graspop, het is het moment. Ze hebben nu de Duvel 666 in blik in de colruyt in assortiment en nu aan 50 percent korting.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Wardibal

Users who are viewing this thread