Graspop Metal Meeting 2025

Komt er een shuttle bus langs metal town? Vind er niks van terug
Blijkbaar te voet. Ligt volgens de organisatie op wandelafstand. 2,5 km. Toch al serieuze wandeling, en al zeker voor mensen die voor het confort van Metal Town kiezen omdat ze slecht te been zijn, lijkt mij

Bijlagen

• Screenshot_20250520-202028.png
    Screenshot_20250520-202028.png
    178 KB · Weergaven: 52
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage
Klopt het dat er alleen bier, ijsthee en frisdrank maar geen wijn te koop is ??? :oops: zag het niet op de prijslijst staan .....

De prijslijst is nog niet volledig, er ontbreekt nog een hele hoop. Wijn zal er wel zijn.
Ik denk wel dat het dit gaat blijven op de website. Vorige keer stond er ook dat het nog zou worden aangevuld, maar dat was ook niet het geval. Op de wei gelukkig veel meer te krijgen.

Ik denk wel dat het dit gaat blijven op de website. Vorige keer stond er ook dat het nog zou worden aangevuld, maar dat was ook niet het geval. Op de wei gelukkig veel meer te krijgen.
Heb het ff nagekeken, afgelopen jaar hadden ze 2 dagen voor de start van het festival de volledige prijslijst erop staan met alle opties. Dus kan nog wel even duren.

• Leuk
Waarderingen: ReasonsRemain en saurus
Als je wat Duivels bier wil inslaan voor Graspop, het is het moment. Ze hebben nu de Duvel 666 in blik in de colruyt in assortiment en nu aan 50 percent korting.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Wardibal
:unsure::ROFLMAO: op de fansite van maidenchile staan een iron maiden setlist met daarbij vermeld uit zeer betrouwbare bron :unsure: lijkt me sterk 20 nummers !!

1000043815.jpg

Het 2026 nieuws komt al vroeg dit jaar.
Metallica is uitgesloten voor Graspop, spelen 2 shows in Ierland tijdens Graspop. Nemen ook meerdere dagen rust tussen data in. Dit scheelt ons weer een jaar lang posts met 'komt Metallica op Graspop'?
Hiermee ook bevestiging dat Pantera en Gojira (en Avatar) in de buurt zijn tijdens Graspop 2026, maar die spelen ook 1 show in Ierland in dat weekend waardoor het ze nooit gaat lukken om daarnaast ook nog Copenhell, Hellfest en Graspop te doen bv. Wordt spannend welke festivals die bands wel en niet gaan doen dan. Gojira en Pantera in ieder geval prima namen om de headlinergeruchten mee te starten.

Users who are viewing this thread