Afgaande op dit bericht zouden dus alleen overnachters van Boneyard, The Crypt, Inferno en Metal Town toegang tot de pre-party hebben, niet die van Metal Park en Devil's Lake.
Op zich voor mij niet zo'n probleem, want ik was toch al niet echt van plan om erheen te gaan, temeer er ook geen shuttlebussen rijden op woensdag.
Toch zou het wel netjes zijn om ook die combo-houders toegang te geven (mensen kunnen altijd nog met een auto of taxi gaan ofzo), die zouden net zoveel recht moeten hebben.
Maar misschien is dat ook wel gewoon zo en moeten we het bericht en de definitie van 'campings' niet al te letterlijk nemen.
Bezoekers die niet op officiële GMM-campings/-parken verblijven zijn dan weer een ander verhaal, geen idee wat ze daarmee doen.
Volgens mij is dat toch een aanzienlijk percentage van alle bezoekers, mensen die overnachten op alternatieve campings/parken, bij particuliere verhuurders of vrienden/familie, in hun busje, thuis, etc.
Ik zou ook gewoon zeggen binnen is binnen, geld is geld, maar misschien heeft de organisatie toch andere overwegingen?
Wij slapen nu voor de 5e maal op rij in een hotelkamertje op Devil's Lake, wat ons prima bevalt.
De laatste jaren organiseren ze daar ook al een soort 'mini-pre-party' met een DJ aan de Grand Café bar.
Best gezellig, maar natuurlijk ook geen knalfeest..
Nu hebben ze echter voor het eerst nog een extra pre-party, de Captain Skully Pirate Party in de Discovery Bay.
Daar hangt echter wel een prijskaartje aan vast van maar liefst € 26 p.p.

Nu ben ik best nieuwsgierig en ook niet de beroerdste om wat geld neer te lappen, maar tegelijkertijd voorzie ik ook een grote kans dat dat uit gaat lopen op een gigantische flop (mede door de prijs), en dat we daar dan uiteindelijk met 5½ man staan...
Iemand anders hier die op DL verblijft en van plan is naar deze pre-party te gaan, of gewoon naar het grand café?
Bekijk bijlage 14263