Bospop 2025

Ziet er top uit!

En ik ontdek ook meteen een toevoeging aan de line-up: Paul Kelly op de vrijdag. Verder geen toevoegingen meer dus...
Grappig, die man speelt in Australië in arena’s tegenwoordig en hier bungelt ‘ie onderaan de line-up. Heb ‘m een paar jaar terug in Bitterzoet gezien voor 200 man ofzo rond dezelfde tijd dat hij net een uitgebreide tour door eigen land maanden vantevoren had uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules
Ik gok er op dat Paul Kelly speelt in de Tent Stage op het tijdstip waar nú King Of The World staat en dat King Of The World verhuist naar de Jupiler stage en op hetzelfde tijdstip speelt als Vices op hoofdpodium.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
clashfinder heeft toch nog geen enkele status?
Klopt, maar op basis van plaats op affiche, logica, voorspellingen uit het verleden verwacht ik dat ze niet ver naast de definitieve, officiële 'timetable' zitten, kleine afwijkingen daargelaten.

Klopt, maar op basis van plaats op affiche, logica, voorspellingen uit het verleden verwacht ik dat ze niet ver naast de definitieve, officiële 'timetable' zitten, kleine afwijkingen daargelaten.
Een jupiler stage verwacht ik in ieder geval niet, hertog-jan stage wellicht?

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en graaf1
Merci, ik zal hem binnenkort weer eens updaten ;)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en graaf1
Ziet er goed uit. Misschien dat Beth Hart en Melissa Etherridge van plek wisselen maar verder vind ik hem wel kloppen...

Mensen, ga even het deze week uitgekomen nieuwe live album beluisteren van Simple Minds! Opgenomen vorig jaar in de Ziggo Dome. Heerlijk live album.
Verheug me echt al op hun Bospop optreden!

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules
Mensen, ga even het deze week uitgekomen nieuwe live album beluisteren van Simple Minds! Opgenomen vorig jaar in de Ziggo Dome. Heerlijk live album.
Verheug me echt al op hun Bospop optreden!
Ja is werkelijk een geweldige live registratie... 🤩🎸

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Users who are viewing this thread