Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor Rock Am Ring en Rock Im Park zouden ze op 3, 5 en 7 juni moeten spelen op verschillende locaties
Op basis van de rest van de tour lijken ze meerdere rustdagen in te plannen tussen verschillende landen
Lijkt me niet echt realistisch dan
Voor Rock Am Ring en Rock Im Park zouden ze op 3, 5 en 7 juni moeten spelen op verschillende locaties
Op basis van de rest van de tour lijken ze meerdere rustdagen in te plannen tussen verschillende landen
Lijkt me niet echt realistisch dan
scheelt natuurlijk wel dat ze voor RaR/RiP niet geheel eigen productie hoeven mee nemen, omdat podium etc al staat. en is afhankelijk van de definitie van "rustdag"
scheelt natuurlijk wel dat ze voor RaR/RiP niet geheel eigen productie hoeven mee nemen, omdat podium etc al staat. en is afhankelijk van de definitie van "rustdag"
ja het is in principe wel mogelijk, maar 3 shows in 5 dagen gebeurt verder nergens in de tour.
Rock Am Ring is wel het enige grote rock/metal festival dat ze sinds covid niet gehad heeft, dus ze zullen het wel heel graag willen gok ik.
laatste keer dat ze daar stonden is 2014, dat is toch wel vrij bizar voor zo'n festival.
Zijn die vergeten dat België en het Ruhrgebied bestaan! Ze zitten al wel in Frankfurt, dat grenst toch al bijna aan het rubrgebied. Maar Keulen en Oostende hadden hier nog mooi tussen gestaan. Wel blij dat ze Berlijn en Londen terug kennen. Zelf houd ik het weekend van Frankfurt vrij en het weekend van Londen. En ik zie er Boekarest bijstaan. Daar ben ik geboren dus wie weet
Maar zie nu dat ze eind juni ook nog in Schotland en Whales zitten. Dan lijkt inderdaad alleen rar tot de mogelijkheden. Misschien ergens nog een enkele festival show, maar dat zie ik ze niet doen
Valt op aan de affiche dat de Europese regio die vorige keer meer concerten kreeg nu ontbreekt: Portugal, Spanje, Frankrijk, Benelux, Scandinavië
Gelet op de pauzes die ze graag laten is er eigenlijk ook maar 1 dag die nog zou kunnen, zaterdag 6 juni.
Al de andere data volgen elkaar gewoon op volgens schema weekend-midweek
(of voor of na de aangekondigde reeks)
Is er nog een kans dat ze nadat ze in UK zijn geweest misschien een uitstapje maken naar midden-oosten om maar wat noemen om dat met een 2de leg terug te komen in Europa in bijvoorbeeld Spanje, Frankrijk, Portugal en Benelux? Misschien wishfull thinking maar wel bijzonder dat ze zulke grote landen overslaan.
Is er nog een kans dat ze nadat ze in UK zijn geweest misschien een uitstapje maken naar midden-oosten om maar wat noemen om dat met een 2de leg terug te komen in Europa in bijvoorbeeld Spanje, Frankrijk, Portugal en Benelux? Misschien wishfull thinking maar wel bijzonder dat ze zulke grote landen overslaan.
Klopt. En België is letterlijk het enige Europese land (op misschien Luxemburg of Monaco of Vaticaanstad na) waar ze nog niet stonden met de M72 tour.
Ik heb het eens uitgerekend en lijkt dat er tussen alle shows minstens 2 rustdagen zijn (alleen indien zelfde stad een rustdag). Als dat klopt zijn ze nog vrij op zaterdag 16 mei, zaterdag 6 juni, zondag 7 juni, maandag 8 juni en dinsdag 16 juni. 6 juni en 16 mei zouden op zich mooie dagen zijn voor een boutique. Maar dan blijf ik er bij , ze hebben specifiek gezegd 16 shows. Al kunnen ze natuurlijk altijd zeggen van "denkte nu echt dat we jullie vergeten waren en we hebben besloten toch nog iets toe te voegen" en blabla
De M72 Europe tour eens op kaart gezet
rood-goud = 2023
rood = 2024
blauw-zwart = 2026
Als ge het zo bekijkt, is vooral Iberisch schiereiland te weinig bezocht, de rest valt de verdeling wel mee over het geheel, maar valt wel op dat 'onze regio' vooral in deel 1 en 2 zat, maar niet in deel 3