Misschien verklaren jullie me voor gek, maar ik vind de affiche in tegenstelling tot jullie echt wel leukoké, een Elbow/Kooks erbij had mooi geweest, maar het zou best wel onrealistisch geweest zijn. Ikzelf ben erg blij met namen als Major Lazer, Chase & Status, the Opposites, Artic Monkeys, Coely, Gesaffelstein, the Black Keys, SBTRKT, Moderat & echt nog véél meer ! Ik denk dat jullie je gewoon eens moeten openstellen voor iets anders dan ruige, rockmuziek ! Gooi je gewoon bij eens bij een dance-act of iets alternatiever… Ik vind dat jullie echt niet mogen klagen met dit, maar ja… zoals ik eerder zei, misschien verklaren jullie me voor gek ! Mij maakt het allemaal niet uit, want ik ga WEL genieten !
1. natuurlijk ga ik ook genieten, het is ook zeker niet slecht, hadden alleen wat meer verwacht. vergelijk het affiche maar met die van vorig jaar en vooral het jaar daarvoor. zie je dat het qua subs dit jaar magertjes is behalve op de zaterdag en donderdag.
2. Je wilt niet weten van welke muzieksmaak ik vandaan kom en dat ik nu toch heel graag ga naar acts zoals London Grammar, SBTRKT en Gesaffelstein ga
ps. lees nu ergens geen chvrches. dus inderdaad geen chvrches? hoe kan dat nou in vredesnaam. was een naam die zo goed zal passen en zo goed als zeker was als je naar het tourschema keek.