Dour 2025

Vorige editie op Dour werkte dat vrij goed hoor, Parcels. Ondertussen zijn ze nog wat populairder geworden, dus ik vind het een logische boeking.

Zeker bij Franstaligen erg populaire band. Vorige AB show 5000 mensen zoekende op Ticketswap. Dat verklaart de keuze voor vorst vermoedelijk.

Franstaligen gaan heel erg goed op dat soort synth/discopop. Snap dus ook de boeking wel. En live gewoon een goeie band, so.

Deze week komt er een klein pakketje met hiphop (Hamza), veel electro (Nico Moreno, Skream b2b Benga, Caspa b2b Rusko, Svdden Death) en de 3 eerder genoemde namen. Dit is waarschijnlijk alles wat we tot 2025 zullen krijgen.
Marlon Hoffstadt en Parcels zijn ondertussen apart aangekondigd door Dour.

Als ze nog een pakketje namen willen aankondigen deze week, dan gaan daar toch wat meer namen mogen inzitten dan die je noemt, niet ?

Marlon Hoffstadt en Parcels zijn ondertussen apart aangekondigd door Dour.

Als ze nog een pakketje namen willen aankondigen deze week, dan gaan daar toch wat meer namen mogen inzitten dan die je noemt, niet ?
Ik had in gedachten dat dit een pakket zou zijn volgens wat info die op de website stond, maar dat was niet het geval. Houd in gedachten dat ik geen leaker ben en nergens aan de organisatie gelinkt ben, ik weet gewoon waar ik moet zoeken!

Maar zodra ik meer namen zie opduiken, ben jij de eerste die het weet!

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Pakketje met Bru-C, Skream&Benga, Caspa B2B Rusko en SVDDEN DEATH vandaag.

Trouwens, ik sta niet in voor de correcte orthografie van namen van artiesten die op Dour aantreden.

Users who are viewing this thread