Dour 2025

Ascendant Vierge op de Last Arena op zaterdag 👏 👏 👏

Dat is op dezelfde dag als Parcels, de interesse begint hier wel te stijgen.
Dour is echt een zot sterke line up aan het maken, ik ben zeer hard aan het twijfelen, want 200 euro voor een combi en 75 voor 1 dag is zeer mooi.

De line-up is wel héél 'Dour-ish' voorlopig, echt karikaturaal Dour. Ik ben benieuwd wat er nog volgt, want meestal staan er ook een paar vreemde eenden op de affiche. Ook benieuwd wat ze uit hun hoed toveren voor de Garage, daarvoor is nog geen enkele artiest aangekondigd.

Hier iemand die iets uit de geblurde namen kan opmaken? Momenteel maar matige line-up, Dour gaat meer en meer richting Les Ardentes
476424940_1194135192068600_1729333117908798312_n.jpg

Vorig jaar kwam er een pakketje met 30 à 40 namen na de Valentijnsactie. Hier zouden toch wat meer indienamen bij moeten zitten.

Hier iemand die iets uit de geblurde namen kan opmaken? Momenteel maar matige line-up, Dour gaat meer en meer richting Les Ardentes
Bekijk bijlage 12850
Ja inderdaad maar dit is reeds een aantal jaar dat ze die richting uitgaan. Tja ik snap het eigenlijk wel als je overdag gaat zien naar iets alternatief dan zit de tent half vol en de dance arena zit steeds vol.
Ik denk dat dit de toekomst is voor de festivals in Belgie, iedereen wil een soort Tomorrowland worden. Zie ook de line-up van PP.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Ja inderdaad maar dit is reeds een aantal jaar dat ze die richting uitgaan. Tja ik snap het eigenlijk wel als je overdag gaat zien naar iets alternatief dan zit de tent half vol en de dance arena zit steeds vol.
Ik denk dat dit de toekomst is voor de festivals in Belgie, iedereen wil een soort Tomorrowland worden. Zie ook de line-up van PP.

En dan moet je denken dat een halfvolle tent bij een alternatieve act de afgelopen jaren op Dour eerder nog een succes te noemen was 😅

Users who are viewing this thread