Rock Werchter 2025

Meh van Shaboozey werd ik niet warm, van Merol word ik dat ook niet . Dus in dat opzicht wordt de zondag voor mij niet anders.
Zondag wordt zwaar vermoeiend met de 'dance-route'. aanvangend dan wel met Wunderhorse en Foster the People, daarvoor kijken we wel waar we opstarten op de weide. Want sowieso met de eerste noten op de weide :D
Maar dan wordt het Goose-Bolis Pupul- Soulwax-Overmono-Rüfüs du Sol- Used-2manydj's . Maandag golven de benen nog na denk ik......

Wel ideaal om jong volk extra vroeg de wei op te krijgen lijkt me.

Had op zich wel liever iets anders gezien daar, maar ik denk dat het niet evident was om nu nog iets veel beters te regelen.
Merol heeft ook een publiek dertigers en veertigers hoor. In België wordt ze evenveel gedraaid op het 'serieuze' Radio 1 als op Studio Brussel. Vaste gast in de Vox-lijst op Radio 1, meer dan in De Afrekening zelfs.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en swissepfan
David Kushner versus Shaboozey wordt nu dus David Kushner versus Merol.

Zal dan topch Kushner worden. Heb Merol afgelopen jaar al op Pukkelpop zien ronddartelen, en dat was niet echt de moeite...

Troostprijs was een mooi album. Naar de haaien en weer terug is minder voor mij, wil ze wat te geforceerd hip doen. Hopelijk in de toekomst weer richting Troostprijs.

• Leuk
Waarderingen: LanderV
She's big/well known over here! Not arena-big, but the tent will be crowded.
Well at least I know where to avoid 😂. Was more the genre I was on about, a shame for me but as you say it’ll please some.

There is also a press release on the site so can’t see any reason for them to announce another act today as some mentioned

is ook geen persbericht voor uitgestuurd… dus Tom Odell komt er ook nog aan lijkt me
Wel een poster gedeeld op de socials, lijkt mij vreemd dat ze dan nog op dezelfde dag met Odell komen en dan weer een nieuwe poster delen.
Zal wel gewoon een Sportpaleis/Vorst-aankondiging zijn.

Users who are viewing this thread