Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
idem
al besef ik wel dat dit een overgangsjaar is met de Roeck en de besparingen en het op orde brengen van de boekhouding.
in dat licht is het een goed seizoen
4de plaats
halve finale beker
tribune dat vernieuwd gaat worden
maar het spelbeeld is beneden alle peil in antwerpen
die eerste helft was enorm saai en traag, maar props aan leuven om er voor te gaan en te blijven gaan tot de laatste seconde.D
Dat zit er al weken niet meer in bij ons (behalve tegen brugge dan)
idem
al besef ik wel dat dit een overgangsjaar is met de Roeck en de besparingen en het op orde brengen van de boekhouding.
in dat licht is het een goed seizoen
4de plaats
halve finale beker
tribune dat vernieuwd gaat worden
maar het spelbeeld is beneden alle peil in antwerpen
die eerste helft was enorm saai en traag, maar props aan leuven om er voor te gaan en te blijven gaan tot de laatste seconde.D
Dat zit er al weken niet meer in bij ons (behalve tegen brugge dan)
Had het eigenlijk over Leuven, maar denk dat Antwerp zo wat in dezelfde schuit zit maar aan de andere kant van het klassement.
Te weinig om bovenaan echt mee te doen vs te goed om vanonder te horen.
Zelf er niet bij kunnen zijn wegens andere verplichtingen, altijd een leuke verplaatsing de Bosuil. Als dat stadion ooit helemaal echt afgewerkt is gaat dat echt een hel worden voor iedere bezoekende ploeg.
Had het eigenlijk over Leuven, maar denk dat Antwerp zo wat in dezelfde schuit zit maar aan de andere kant van het klassement.
Te weinig om bovenaan echt mee te doen vs te goed om vanonder te horen.
Zelf er niet bij kunnen zijn wegens andere verplichtingen, altijd een leuke verplaatsing de Bosuil. Als dat stadion ooit helemaal echt afgewerkt is gaat dat echt een hel worden voor iedere bezoekende ploeg.
al hebben jullie echt vaak leuke spelers maar komt het er nooit helemaal uit.
het potentieel is er wel maar in de praktijk blijft het vaak wat achter.
maar een stabiel plekje in eerste klasse hebben jullie echt wel verdiend
Ja goed, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Maakt ook het gebruik van de VAR zo triviaal omdat er echt wat situaties voor bepaalde interpretatie vatbaar zijn. Merk wel bij zulke situaties dat het ook wel uitmaakt van welke kant het wordt bekeken. In Nederland hoor je eigenlijk nauwelijks ook goed wegkomen met dat penaltymoment, terwijl als Ajax er tegen Frankfurt uitgaat en een dergelijk moment doet zich kort voor tijd voor, dan wordt dat breed uitgemeten. Net als dat dat Kane moment (vond ik ook zwaar, maar ook te beargumenteren dat je 'm geeft) waarschijnlijk in Engeland geenszins meer punt van discussie was en in Nederland uitvoerig aan bod kwam.
Dit weekend net hetzelfde, Roef (keeper Gent) klopt vol op het gezicht van speler van Genk (breekt zelf iets in zijn hand), moet ook gewoon penalty zijn, maar wordt ook niet gefloten.
Gisteren wel even een lekker potje Barca - Atletico gezien!
Ik vind bekervoetbal in Nederland altijd maar een beetje meh, in het buitenland heeft dat in mijn ogen toch meer charme ofzo (heb er niet echt een onderbouwing voor).
Gisteren wel even een lekker potje Barca - Atletico gezien!
Ik vind bekervoetbal in Nederland altijd maar een beetje meh, in het buitenland heeft dat in mijn ogen toch meer charme ofzo (heb er niet echt een onderbouwing voor).
True, in Duitsland ook wel mooi hoe Bielefeld de halve finale bereikt. Dat vind ik wel, ook in Nederland, erg leuk; kleinere clubs die vriend en vijand verbazen. Beetje dubio wel, een finale Heracles - GAE zou ik heel leuk vinden, maar dat betekent ook wel dat een Europese plek wordt verspild.
Om het scheidsrechterklaaguurtje toch in ere te houden; afgelopen weekend had Twente wel een pingel tegen kunnen krijgen he ?
True, in Duitsland ook wel mooi hoe Bielefeld de halve finale bereikt. Dat vind ik wel, ook in Nederland, erg leuk; kleinere clubs die vriend en vijand verbazen. Beetje dubio wel, een finale Heracles - GAE zou ik heel leuk vinden, maar dat betekent ook wel dat een Europese plek wordt verspild.
Om het scheidsrechterklaaguurtje toch in ere te houden; afgelopen weekend had Twente wel een pingel tegen kunnen krijgen he ?
Jazeker vond het ook een overduidelijke penalty, de grootte Makkelieshow was weer on tour. Twente had trouwens ook wel een rode kaart mee kunnen/moeten krijgen, smerige overtreding van Verdonk, wel toevallig dat Sadilek 2x in een week op zijn enkel wordt getrapt en geen rode kaart mee krijgt...
Jazeker vond het ook een overduidelijke penalty, de grootte Makkelieshow was weer on tour. Twente had trouwens ook wel een rode kaart mee kunnen/moeten krijgen, smerige overtreding van Verdonk, wel toevallig dat Sadilek 2x in een week op zijn enkel wordt getrapt en geen rode kaart mee krijgt...
Mwoah, overtreding was meer op de voet dan op de enkel. Was stevig, maar snap dat de ar niet ingreep. Net zoals ik snap dat die bij de handsbal wel ingreep. Mazzel gehad.
Kan een mooie spannende strijd om plek 3 worden. 11 duels te gaan en 4 ploegen binnen 1 punt van elkaar. Twente krijgt ze allemaal nog thuis, hopelijk is dat een voordeel.
Mwoah, overtreding was meer op de voet dan op de enkel. Was stevig, maar snap dat de ar niet ingreep. Net zoals ik snap dat die bij de handsbal wel ingreep. Mazzel gehad.
Kan een mooie spannende strijd om plek 3 worden. 11 duels te gaan en 4 ploegen binnen 1 punt van elkaar. Twente krijgt ze allemaal nog thuis, hopelijk is dat een voordeel.
Wordt ongelofelijk spannend inderdaad, bijzonder dat we er nog bijstaan aangezien het voor mijn gevoel echt een stuk minder loopt. Vorig jaar hadden we ook 6 punten meer na speelronde 23, toen stonden we met 4 punten verschil op plek 3 uit mijn hoofd. Ik verwacht de top 6 als volgt: Ajax-PSV-AZ-Feyenoord-Twente-Utrecht.
Ik mag toch hopen dat Feyenoord die derde plaats niet ook nog laat wegkapen. Zou een uiterst waardeloos Eredivisie-seizoen inhouden met een jaar tegen allerlei onbekende clubs in Europa.
Ik mag toch hopen dat Feyenoord die derde plaats niet ook nog laat wegkapen. Zou een uiterst waardeloos Eredivisie-seizoen inhouden met een jaar tegen allerlei onbekende clubs in Europa.
Ik heb een klein trauma overgehouden aan de eerste Europa League jaren van PSV met 90% tegenstanders uit het Oostblok, maar in de huidige opzet vind ik het, zeker voor Nederlandse ploegen, een erg aantrekkelijke competitie geworden. De Conference League is nu wel echt een allegaartje geworden aan teams.