Sport algemeen

antwerp en nachtkaars

nuja de blessuregolf is ook weer belachelijk
praet
janssens
odoi
bali
bataille
valencia
Thoelen
Scott
Adekami

die bank zaterdag
18 jaar gemiddeld

PO1 gaat ons niet veel punten opleveren zo

antwerp en nachtkaars

die bank zaterdag
18 jaar gemiddeld

De gemiddelde leeftijd gaat nog verder naar beneden nu De Roeck ontslagen is.
Als Antwerp denkt dat ze iemand gaan vinden die met deze kern beter doet: veel succes!

antwerp en nachtkaars

nuja de blessuregolf is ook weer belachelijk
praet
janssens
odoi
bali
bataille
valencia
Thoelen
Scott
Adekami

die bank zaterdag
18 jaar gemiddeld

Noem je dit al veel blessures? Feyenoord heeft het nog veel erger:
Stengs
Q Timber
Ueda
Hwang
Nieuwkoop
Trauner
Bijlow
Lotomba
Moder
Milambo
Zerrouki
Nadje
Gonzalez

Praktisch de gehele basis.

Noem je dit al veel blessures? Feyenoord heeft het nog veel erger:
Stengs
Q Timber
Ueda
Hwang
Nieuwkoop
Trauner
Bijlow
Lotomba
Moder
Milambo
Zerrouki
Nadje
Gonzalez

Praktisch de gehele basis.
om je idee te geven wat er in onze kern zit
3 keepers (waarvan 1 afwezig)
7 verdedigers waarvan 3 afwezig, dus zijn er 2 jeugdspelers bij de kern zijn gehaald
6 middevelders waarvan 2 afwezig en dus 4 jeugdspelers die bij de kern zijn gehaald
5 aanvallers waarvan 3 afwezig en en dus 3 jeugd spelers bij de kern gehaald waarvan er ook 1 uit is

we hebben een vaste kern van 21 spelers waarvan er 8 ontbreken

logisch wel als je ziet wat er op 1,5 seizoen aan spelers vertrokken is
Dit seizoen :
keita voor 11 miljoen naar parma
Ekkelenkamp voor 5,3 miljoen naar Udinese,
Ondrejka voor 7 miljoen naar Parma,
Ilenikhena voor 18 miljoen naar monaco,
yusuf voor 2,3 miljoen naar MLS,
Butez voor 2,1 miljoen naar Como
Costa voor 3,1 miljoen naar Boca

Vorig seizoen :
Coulibaly terug naar dortmund
wijndal terug naar ajax
Ejuke terug naar Moskou
De laet gestopt
vermeeren voor 20 miljoen naar Atletico Madrid,
pacho voor 13 miljoen naar Frankfurt,
muja voor 2 miljoen naar turkije,
avila voor 12 miljoen naar Ajax,
Vines naar de MLS
miyosho naar birmingham,
stengs naar feyenoord,

stonden allemaal in de basis de voorbjie 2 jaar

heel pijnlijk, ik hoop heel erg dat fey niet zo afgeschoten wordt,
mijn god , ik schaam me kapot

Tja, maar ik gun dit die kwal van een Peter Bosz van harte.
Peter is iets te veel ervan overtuigd dat hij El Salvador 2.0 is. Ik vind zijn spelopvatting prijzenswaardig, maar hij heeft ook overal waar hij komt bewezen niet eens een opzet van een plan B te hebben. Deze ineenstorting is er wel eentje van ongekende proporties. Nog geen twee maanden geleden stond de kampioen al vast. En nog steeds vind ik het onvoorstelbaar als de selectie van PSV in NL geen kampioen wordt.

De koppigheid van Peter werkt niet mee, maar wat laten de spelers hem ook in de steek zeg. Doodzonde dat de glans van vorig seizoen inmiddels compleet verloren is.

Ja, als PSV na 2 seizoenen met een superieure selectie 1 kampioenschap en 1 JC schaal pakt, is dat toch maar een magere voldoende voor Bosz he.

Verder ook wel op het conto van de spelers natuurlijk. Maar Bosz bewijst wel consequent een ontspoorde trein niet meer op de rails te krijgen.

Ja, als PSV na 2 seizoenen met een superieure selectie 1 kampioenschap en 1 JC schaal pakt, is dat toch maar een magere voldoende voor Bosz he
De twee Champions League campagnes horen wat mij betreft ook in dit rijtje thuis. Onder Bosz zijn we sinds jaren weer serieus gaan meedoen in Europa, en daar doet gisteren niets aan af.

Bij een slecht resultaat tegen Heerenveen zal het wel gedaan zijn, maar heb eigenlijk weinig vertrouwen dat een interim het dan recht gaat trekken. Een Cocu zal de verdediging vast iets beter kunnen neerzetten, maar dan wordt je qua aanvalsplan volledig afhankelijk van de bevliegingen van je creatieve spelers.

Gisteravond lag voor mij ook wel een beetje in de lijn der verwachting. PSV zit in een ongelooflijke dip, waar ze denk ik dit seizoen niet meer uit gaan komen.

Ik geniet stiekem wel van de zure gezichten van de Jong, Peter Bosz en Noa Lang. Stralen iets te veel arrogantie uit soms.

Ik vertrek zometeen zelf richting de Kuip met bar weinig vertrouwen, maarja dat vertrouwen had ik ook niet tegen Bayern en AC Milaan..

Gisteravond lag voor mij ook wel een beetje in de lijn der verwachting. PSV zit in een ongelooflijke dip, waar ze denk ik dit seizoen niet meer uit gaan komen.

Ik geniet stiekem wel van de zure gezichten van de Jong, Peter Bosz en Noa Lang. Stralen iets te veel arrogantie uit soms.

Ik vertrek zometeen zelf richting de Kuip met bar weinig vertrouwen, maarja dat vertrouwen had ik ook niet tegen Bayern en AC Milaan..
Soms?

De twee Champions League campagnes horen wat mij betreft ook in dit rijtje thuis. Onder Bosz zijn we sinds jaren weer serieus gaan meedoen in Europa, en daar doet gisteren niets aan af.

Bij een slecht resultaat tegen Heerenveen zal het wel gedaan zijn, maar heb eigenlijk weinig vertrouwen dat een interim het dan recht gaat trekken. Een Cocu zal de verdediging vast iets beter kunnen neerzetten, maar dan wordt je qua aanvalsplan volledig afhankelijk van de bevliegingen van je creatieve spelers.
Misschien iets te zwartgallig beeld, maar in de CL campagnes is eigenlijk de uitschakeling van Juventus de enige echt eruit springende prestatie, toch?

Had vorig jaar het idee dat nog wat verscholen werd dat ze door de CL finalist "ten onrechte" waren uitgeschakeld. Maar ik vond Dortmund volledig verdiend doorgaan, en ondanks het bereiken van de finale vorig jaar, ook weer geen wereldploeg.

Beetje zoals tegen GAE in de competitie waar ze stelselmatig blijven zeggen 75 minuten top, maar ik zag die pot en ik vond PSV de 2e helft gewoon enorm matig.

En om de rebounds te voorkomen; Farioli past ook genoeg kromme beeldvorming toe. Hij was volgens mij ook apetrots na die pot in Riga ;)

Misschien iets te zwartgallig beeld, maar in de CL campagnes is eigenlijk de uitschakeling van Juventus de enige echt eruit springende prestatie, toch?

Had vorig jaar het idee dat nog wat verscholen werd dat ze door de CL finalist "ten onrechte" waren uitgeschakeld. Maar ik vond Dortmund volledig verdiend doorgaan, en ondanks het bereiken van de finale vorig jaar, ook weer geen wereldploeg.

Beetje zoals tegen GAE in de competitie waar ze stelselmatig blijven zeggen 75 minuten top, maar ik zag die pot en ik vond PSV de 2e helft gewoon enorm matig.

En om de rebounds te voorkomen; Farioli past ook genoeg kromme beeldvorming toe. Hij was volgens mij ook apetrots na die pot in Riga ;)
Ondanks die rare opmerking in Riga laat Farioli wel op alle vlakken zien een betere coach te zijn, gooit de hele cultuur binnen de club om en laat spelers die vorig jaar geen stap extra wilden zetten voor de club ( Taylor als grootste voorbeeld) nu hard werken en haalt het potentie eruit, echt mega veel respect dat hij dit in zo'n korte tijd voor elkaar heeft gekregen. Voetbal ziet er vaak niet uit maar man wat zijn ze lastig te verslaan... Ben ook blij dat Twente pas op de laatste speeldag tegen Ajax speelt dan zijn jullie al lang en breed kampioen.

Wat mij betreft maak je de prestaties daar inderdaad erg klein mee. Het was van 15/16 geleden dat PSV voor het laatst de achtste finales in de Champions League wist te halen. Dat blijft voor alle Nederlandse clubs een nette prestatie.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread