Sport algemeen

ja maar het verschil tussen de 90 minuten en verlengingen is nog veel erger.
en het zou helpen als er dan inderdaad consequent wordt doorgespeeld
Hato? lag daar dan eerst 5 minuten plat, dan het muurtje
je dan komt er gewoon een pak bij.. en terecht ook

nu ik heb geen probleem met union dat er uit ligt hoort
Gewoon spelen zolang er niet gefloten is aan de ref om een correcte inschatting te maken.

altijd al een irritante speler gevonden.
zalig om zo iemand in je ploeg te hebben als hij sterk speelt
maar enorme eikel als je er tegen speelt

en dit seizoen is gewoon het seizoen teveel aan het worden vrees ik
Ah ja, ik vond hem niet eens bijzonder irritant, het leek me gewoon een heel beperkte speler. Maar ik begrijp dat hij op zijn retour is ;).

Burgess is de paardenstaart achterin die ook de penalty veroorzaakte? Bijzonder matige speler he?
Is ook die gast die 2x geel in de wedstrijd heeft gehad. 60e minuut en 105e minuut.
Vind ik echt zo'n bullshit regel om in de verlenging nog opnieuw geel te mogen krijgen zonder consequenties. Alsof alles weer op 0 moet komen te staan, hoezo?
Zet dan ook weer 11 spelers bij Ajax erin..

• Wow
Waarderingen: Oasiss
Dit vind ik dan wel héél erg calimero van de Belgen. Een spiegeltje voorhouden is blijkbaar teveel gevraagd:

Is ook die gast die 2x geel in de wedstrijd heeft gehad. 60e minuut en 105e minuut.
Vind ik echt zo'n bullshit regel om in de verlenging nog opnieuw geel te mogen krijgen zonder consequenties. Alsof alles weer op 0 moet komen te staan, hoezo?
wacht is dat een regel?

Dit vind ik dan wel héél erg calimero van de Belgen. Een spiegeltje voorhouden is blijkbaar teveel gevraagd:

neus breken is toch gewoon penalty?

Is dat zo ja? Die regel kende ik niet..
Kon ook niet bijhouden wie allemaal geel heeft gehad haha., scheids was nogal een flappenkast.

Sommige verzinnen hier regels uit🤣🤣🤣

Burgess heeft maar 1x geel gekregen hoor. Staat ook zo in het matchverslag van de UEFA. Misschien verwar je hem met Boufal? Die lokte rond minuut 60 dat incidentje uit.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Bij een ongelukkige botsing kun je ook een neus breken.
Wou zeggen, vind dat kijken naar "de schade" altijd krom, helemaal in slow-motion waarbij alles 10x zo erg lijkt.

Weet niet of iemand toevallig ook die rode kaart van Real Betis heeft gezien gister, maar als je ook maar 1 keer in je leven gevoetbald hebt zie je dat er 0 intentie in die actie zit en dat de aanvaller per ongeluk op de voet stapt van de verdediger, die in een duel nét iets eerder bij de bal is. Ja en in de slow-mo lijkt het allemaal verschrikkelijk.

Zo lang de overtreding 'ongelukkig' is en er geen duidelijke scoringskans wordt ontnomen vind ik een rode kaart dus niet nodig, ongeacht of de getroffen speler geblesseerd raakt. Maar goed, 9 vd 10 scheidsrechters/VAR zien het verschil niet tussen ongelukkig en lompheid/intentie.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: reaper en visdave34
Wou zeggen, vind dat kijken naar "de schade" altijd krom, helemaal in slow-motion waarbij alles 10x zo erg lijkt.

Weet niet of iemand toevallig ook die rode kaart van Real Betis heeft gezien gister, maar als je ook maar 1 keer in je leven gevoetbald hebt zie je dat er 0 intentie in die actie zit en dat de aanvaller per ongeluk op de voet stapt van de verdediger, die in een duel nét iets eerder bij de bal is. Ja en in de slow-mo lijkt het allemaal verschrikkelijk.

Zo lang de overtreding 'ongelukkig' is en er geen duidelijke scoringskans wordt ontnomen vind ik een rode kaart dus niet nodig, ongeacht of de getroffen speler geblesseerd raakt. Maar goed, 9 vd 10 scheidsrechters/VAR zien het verschil niet tussen ongelukkig en lompheid/intentie.
Volledig mee eens dit.

Users who are viewing this thread