Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Deftones vorig jaar gezien op Pukkelpop, ik was eerlijk gezegd heel ontgoocheld en vond maar weinig goed aan dat optreden ook. Naar mijn mening is dat een verloren spot maar je kan niet alles zien dus als hierdoor mensen blij gemaakt worden tchil dan. Hopelijk krijgen ze dan wel geen al te hoge spot.

Prodigy en Wolfmother zou ik wel heel blij mee zijn!

Vraag me stilaan wel af wat er nog op de dag van Prodigy zou komen, is het mogelijk een dag te hebben Linken Park - Arctic Monkeys - The Prodigy? (zou echt een zalige avond zijn dan)!

Enkele namen nog waar ik vandaag aan dacht maar waarvan ik niet weet of ze touren al dan niet in de buurt zijn Keane, Empire of the sun, Wu-Tang Clan, Beck. Iemand die hier meer over weet???

En morgen worden dus eindelijk de Foo Fighters aangekondigd voor Zondag af te sluiten (aleja let's Hope So) :p

Greatz!

Hmm, Massive Attack is een sterk gerucht voor Benicassim, dus dat zou wel de naam kunnen zijn die in een keer meerdere tourdata naar buiten gooit.

Beck tourt wel (net nieuw album uit). Wu-Tang Clan (kende ik niet, even opgezocht) doet wel wat festivals, maar niets in Europa. Past sws niet op Werchter denk ik. Keane heeft een of twee jaar pauze dus doet niets dit jaar. Empire of the Sun tourt wel maar heeft z'n laatste datum staan op 6 juni, da's nog een maandje voor Werchter.

Vraag me stilaan wel af wat er nog op de dag van Prodigy zou komen, is het mogelijk een dag te hebben Linken Park – Arctic Monkeys – The Prodigy? (zou echt een zalige avond zijn dan)!

Enkele namen nog waar ik vandaag aan dacht maar waarvan ik niet weet of ze touren al dan niet in de buurt zijn Keane, Empire of the sun, Wu-Tang Clan, Beck. Iemand die hier meer over weet???

En morgen worden dus eindelijk de Foo Fighters aangekondigd voor Zondag af te sluiten (aleja let’s Hope So) :p

The Prodigy is bezet op de dag van Arctic Monkeys.

Beck heeft Europese data voor september, dus die mag je op Pukkelpop verwachten. Er zijn leden van Wu-Tang die al solodata voor juli hebben (Raekwon op Dour bvb) dus die zullen dan niet als groep touren. Keane lijkt me sterk, tenzij ze nieuw materiaal brengen, met het meest recente materiaal hebben ze in '12 en '13 al de festivals gedaan. Empire of the Sun zou wel kunnen.

En Foo Fighters mag je nu toch echt af gaan schrijven.

Aah prodigy ben ook net op hun site gaan kijken. Denk ALS ze komen dat het Zaterdag of Zondag wordt. Zondag missen ze nog iets groot maar stiekem hoop ik dan dat ze Zaterdag komen, na Pearl Jam. (Kan er zondag nog iets groot en onverwacht bijkomen ;p) En ja dan heb je Die Zaterdag natuurlijk een Superdag eh Black Keys - Pearl Jam - Prodigy.
Maar ja die kans is kleiner zeker als dat ze zondag komen

Aah prodigy ben ook net op hun site gaan kijken. Denk ALS ze komen dat het Zaterdag of Zondag wordt. Zondag missen ze nog iets groot maar stiekem hoop ik dan dat ze Zaterdag komen, na Pearl Jam. (Kan er zondag nog iets groot en onverwacht bijkomen ;p) En ja dan heb je Die Zaterdag natuurlijk een Superdag eh Black Keys – Pearl Jam – Prodigy.<br>
Maar ja die kans is kleiner zeker als dat ze zondag komen

Liever zondag dan. Mijn zaterdag is nu al te goed gevuld. Haha
Prodigy kan wel op een superavond worden ingepast hoor. Kijk maar 2009: Placebo - Oasis - Prodigy op donderdagavond.

Morgen dus groot nieuws waarschijnlijk? Spannend!

Darkside, Interpol & Julio Bashmore mogen van mij wel overkomen van Open'er. Al lijkt me zowel Darkside als Julio Bashmore wat te onbekend voor RW.

Ik ben even vergeten waarom Arcade Fire ook alweer niet kon. Ze spelen op 29 juni voor het laatst in europa momenteel, maar pas op 30 juli in Amerika. Daartussen is toch ruim genoeg tijd om naar Werchter te komen?
Ik snap dat ze in Antwerpen komen, maar ik denk dat ze wel alsnog flink wat tickets zouden verkopen.

Als ik me niet vergis kwam Roskilde met een tweet dat Arcade Fire na die 29e juni de oversteek maakt naar Amerika.

De Britse groep Massive Attack is dit jaar de afsluiter van het muziekfestival Cactus, zo maakt de organisatie gisteren bekend. De 33e editie van het festival vindt dit jaar plaats op 12, 13 en 14 juli in Brugge.

Helaas, helaas. Door Massive Attack mag een dikke streep. Die zullen toch geen twee Belgische optredens in twee weken doen...

'Een exclusief festivalconcert in Vlaanderen' staat in het nieuwsbericht. Dus die kunnen we afstrepen voor RW

Nog even over Deftones. Het zou geweldig zijn als ze op donderdag in Werchter spelen, dan zou je dit krijgen:

Dropkick Murphys - Deftones - Placebo - Metallica - Skrillex zou geweldig zijn op het hoofdpodium! Ik blijf hopen. Jammer van Massive Attack, die moet ik echt nog eens zien.

Massive Attack was waanzinnig op Lowlands 2006.. Die moet je zeker een keer gezien hebben!

Vraagje: kunnen we QOTSA eigenlijk al definitief afschrijven? Ik weet dat de kans hier niet groot wordt geacht, maar tussen 15 juni en Frequency (14-16 aug) zijn er geen data bekend. Heel misschien toch nog wat festivals rond Werchter die hen als headliner kunnen toevoegen? Zou op RW een hele mooie combi zijn met Arctic Monkeys.

@visdave34 volgens mij waren die geleakt voor een headlinespot op pukkelpop. Die bron had ook gemeld dat ze niet op rw staan dan(maar dat is redelijk voordehandliggend).

http://festileaks.com/2013/12/queens-of-the-stone-age-headliner-pukkelpop/

Dat gerucht lijkt me meer een zekerheidje na de bekendmaking door Lowlands, maar ik zag nog niet in dat dat per se zou betekenen dat RW afviel. Pinkpop en Lowlands hebben soms ook wel wat overlap. Ik had alleen even gemist dat diezelfde bron aangaf dat ze niet naar RW kwamen... Thanks!

Zo meteen hoogst waarschijnlijk nieuwe namen! Spanneund! (interpolinterpolinterpolinterpol)

Rock Werchter heeft ongeveer een uur geleden iets gepost ivm London Grammer.
Geen namen dan vandaag (om 16u)? Iemand vertelde eens dat ze nooit namen geven als ze iets anders posten. Ik zou niet weten waarom dat zo is, maar iemand zei het

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Zo meteen hoogst waarschijnlijk nieuwe namen! Spanneund! (interpolinterpolinterpolinterpol)

Hoezo? Of is dit alleen maar hopen? :p

Rock Werchter heeft ongeveer een uur geleden iets gepost ivm London Grammer.<br>
Geen namen dan vandaag (om 16u)? Iemand vertelde eens dat ze nooit namen geven als ze iets anders posten. Ik zou niet weten waarom dat zo is, maar iemand zei het

Dit is puur hopen eigenlijk maar twee dagen geleden stuurde ik heb een berichtje waarin ik vroeg om nieuwe namen. Hun antwoord was "zéér binnenkort :-)"

Users who are viewing this thread