Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is geen wedstrijd he. Ik begrijp de teleurstelling, maar het vergelijken met het accepteren van de tweede plaats/een verlies, is best wel vreemd als het om een festival gaat.
Als het gaat tussen Soulwax, Deftones of Barry Can't Swim. Dan mag van mij Soulwax gerust die laatste spot op de ONE op zaterdag hebben hoor. Ik zie dat wel werken.
Eerste keer BKS dit jaar na vele jaren Werchter. Heb er ongelooflijk veel zin in. Kende vrij weinig van de eerste worp, maar ben al aangenaam verrast. Tweede worp zit ook weer veel leuks en nieuws bij. Het voelt als Eurosonic op een mooiere locatie. We gaan lekker ontdekken en ons laten verrassen. Nu al zin in Daufodt, potje Noorse punk.
Ik word blij van Soulwax, The Streets en MCDE. Daarnaast wat andere namen die ik niet ken maar waar jullie enthousiast over zijn zoals Lucy Dacus en Ugly. Dit is echt een veel betere line-up dan vorig jaar met veel meer focus op gitaren. Dat wilde iedereen toch?
Paar lekkere namen! Ik wordt niet echt omver geblazen, en in die zin zijn Soulwax, Kae Tempest, The Streets wel net namen die me in die prijs/gewichtsklasse weinig kunnen bekoren, maar daaronder staan wel echt wat leuke dingen zoals Lucy Dacus die haar show in 2019 komt goedmaken en Glass Beams die nu hopelijk wel op een echt podium mogen spelen (Casbah was niks van te zien).
Ik had wat meer van deze aankondiging verwacht, maar zoals al eerder aangegeven erg blij met Horsegirl en Youth Lagoon. Die komen beiden met stip binnen op mijn lijst met mustsees.
Ik ga proberen het bij 3 musts per dag te houden en me er verder niet te druk over te maken als ik dan wat andere dingen mis (zoals ik vorig jaar eigenlijk wat te veel deed).
.....
Ergo: dat plan om me niet te druk te maken om meer dan 3 acts per dag gaat met alleen de eerste worp al niet lukken.
Met de nieuwe namen erbij (Kae Tempest! Al wel twee keer gezien, maar beide keren fantastisch. Lucy Dacus, Ugly, Youth Lagoon.. en dan klik im de eerste naam die me nog niets zei aan - Christian Lee Hutson; klinkt bij gebrek aan de echte Sufjan Stevens al gelijk erg mooi) kan dit voornemen wel de prullenbak in voor deze editie.