Best Kept Secret 2025

Ik was eigenlijk best positief tot nu toe na de 1e drop. Keek dan ook enorm uit naar de 2e drop. Eén naam uit categorie James Blake of Bon Iver en ik was al 100% tevreden geweest.

Helaas is de 2e drop voor mij niet bepaald positief. Soulwax al 100x gezien. The Streets en Kae Tempest zijn niet in mijn straatje (vroeger wel Streets albums gekocht maar nooit meer op), Lucy Dacus wel benieuwd naar maar ik had zelf stiekem liever Bridgers of Baker gehad. The Vices tof, maar ook al 3x gezien. Verder ken ik alleen Van Kesteren, yinyin en Horsegirl. Dus nog wel eea te ontdekken maar daarmee ook zeker niks van mijn wishlist.

Met een Future Islands, Clap Your Hands Say Yeah of Maccabees (die potdorie 2 wkn later optreden) was ik ook nog heel blij geworden.

Maar goed, ik had de kaarten na de 1e drop gewoon al lekker gekocht. Geen 100% line up dan maar (net als de voorgaande jaren). Met een 80% line up, lieve vrienden, fijne vibe en genoeg te ontdekken kijk ik er weer naar uit.

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Erg mooi inderdaad. Met deze drop erbij heeft BKS in de breedte toch wel een hele mooie line up. Wat mij betreft bewegen ze echt richting de koers van End of the Road en Green Man, ze moeten dat alleen nog beter adverteren richting hun 'oude' doelgroepen.

Glass Beams is ook gegarandeerd succes op een festival. En Daniela Pes gaat een van de shows van het weekend weggeven voor wie er bij is in de Muziekgieterij.

Weer heel in character om uit het niets even te droppen.

Heel blij met: Ugly, Lucy Dacus, Kae Tempest, Glass Beams, Daniela Pes
Ook leuk, maar wel al vaker gezien: The Streets (wel het gevoel dat die de voorbije jaren iets te alomtegenwoordig is), Soulwax

Voor de rest ga ik er nog even moeten induiken

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gretz
Die dagindeling komt veel te laat.
Wanneer komt die dan? ik zie dat nergens staan.. (of bedoel je dat je hem al had verwacht?)

Verder niet een heel indrukwekkende rij namen voor mij helaas :(. De vorige doorkomst van Kae (toen nog Kate) Tempest was erg indrukwekkend, en Lucy Dacus is natuurlijk een leuke naam, maar de rest zal leuk zijn maar geen namen om kaartje voor te kopen.

Van die grote namen stonden Soulwax, Glass Beams, Kae Tempest en The Streets vorig jaar allemaal op Lowlands. Toch ook wel jammer.

Had wel een dagindeling gehoopt/verwacht zo ondertussen.

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Als ik de tweede drop vergelijk met vorig jaar vind ik het wel beetje matig.. had toen meteen 9 nieuwe must sees en namen die me meteen prikkelde. dat zijn er nu maar 2/3. Ook jammer dat 4 grotere namen van deze drop vorig jaar allemaal op Lowlands stonden. maar wordt vast een top weekend, maar alleen hopen dat soulwax niet de laatste headliner is haha

Wanneer komt die dan? ik zie dat nergens staan.. (of bedoel je dat je hem al had verwacht?)
Ik bedoel: hij is er nog altijd niet. We zitten al in maart en veel mensen gaan toch stilaan hun plannen rond hebben voor de zomer.

Als ik de tweede drop vergelijk met vorig jaar vind ik het wel beetje matig.. had toen meteen 9 nieuwe must sees en namen die me meteen prikkelde. dat zijn er nu maar 2/3. Ook jammer dat 4 grotere namen van deze drop vorig jaar allemaal op Lowlands stonden. maar wordt vast een top weekend, maar alleen hopen dat soulwax niet de laatste headliner is haha
Als het gaat tussen Soulwax, Deftones of Barry Can't Swim. Dan mag van mij Soulwax gerust die laatste spot op de ONE op zaterdag hebben hoor. Ik zie dat wel werken.

Soulwax kreeg op de site alvast een plekje tussen de headliners. De rest van de nieuwe drop staan in de alfabetische lijst.

Weer heel in character om uit het niets even te droppen.

Heel blij met: Ugly, Lucy Dacus, Kae Tempest, Glass Beams, Daniela Pes
Ook leuk, maar wel al vaker gezien: The Streets (wel het gevoel dat die de voorbije jaren iets te alomtegenwoordig is), Soulwax

Voor de rest ga ik er nog even moeten induiken
Vrijwel precies dit rijtje voor mij + Horsegirl en dan heb ik gek genoeg The Streets en Soulwax nog nooit gezien.

Voor mij was het al een bomvol programma en met deze worp erbij is het in de breedte echt een waanzinnig sterke line-up met onvermijdelijk veel lastige clashes.

Vrijwel precies dit rijtje voor mij + Horsegirl en dan heb ik gek genoeg The Streets en Soulwax nog nooit gezien.

Voor mij was het al een bomvol programma en met deze worp erbij is het in de breedte echt een waanzinnig sterke line-up met onvermijdelijk veel lastige clashes.
Eens. Als je je over de teleurstelling heen kunt zetten van het ontbreken van de hele grote namen dan blijft er in de breedte echt een zeer sterke line up over. Gruwelijk veel zin in.

Ik ben op het eerste zicht wel wat teleurgesteld. Er touren dit jaar zoveel favorieten van me, maar BKS heeft er blijkbaar geen enkele van kunnen strikken (behalve Amenra).
Maar moet toegeven dat er heel wat op deze worp staat dat ik niet ken & dat ik mogelijks wel wat positiever word als ik me wat ga in luisteren.

Eens. Als je je over de teleurstelling heen kunt zetten van het ontbreken van de hele grote namen dan blijft er in de breedte echt een zeer sterke line up over. Gruwelijk veel zin in.
Mja dat is net als PSV nu zou zeggen dat een 2e plek in de Eredivisie uiteindelijk ook niet zo slecht is ;).

Users who are viewing this thread