Best Kept Secret 2025

Lijstje!

Must see: TV On The Radio, Wilco, Seun Kuti & Egypt 80, Eefje De Visser, Kneecap, Witch

Interessant: Eefje de Visser, Magdalena Bay, Nilüfer Yanya, Personal Trainer, The Dare, Pigs x7

Ben ik wel benieuwd naar : Michael Kiwanuka, Elephant, Deftones, Big Special, Amenra, Djo

Laatst bewerkt:
Op zekâh: TVOTR, Djo, Dummy, Kneecap, Magdalena Bay, Fcukers, Big Special, They Are Gutting a Body of Water, The Floor als St. Paul Fun Times van Marie Davidson dropt.

Nieuwsgierig: The Thing, Wine Lips, Nia Archives, Brass Rave Unit, Lander & Adriaan, L’Impératrice

Ervaring leert dat ik optimaal rendeertals ik ga zwerven. Dan bestaat de kans dat een ‘not in a milion years’ act het toch plotseling tot mijn top 5 BKS optredens schopt. Fantastisch gevoel!

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Kae Tempest en Lucy Dacus wel erg leuk, zonder meer.

Soulwax, ook nog eens zo hoog, wel een zwaktebod. Helpt niet dat ik het vorig jaar 2 keer gezien heb en er wel even klaar mee ben.

Die zondag wordt wel heel erg aantrekkelijk, Merce Lemon daar nu ook bij volgens haar site. Als Lucy Dacus daar dan ook nog staat dan is helemaal af.

Vind het ook wederom een matige drop. Voelt meer als een verlengstuk van de vorige drop. Mis toch echt nog bepaalde invalshoeken. Vrees dat ik wederom een paar vrienden niet ga kunnen overtuigen om mee te gaan

Waarom komt die dagindeling zo laat? Ik ga het weekend voor BKS naar Jazz Middelheim, en die hadden in december al een dagindeling en dagtickets te koop.

Die dagindeling komt veel te laat.
Vorig jaar wel >90% weekend tickets. Misschien dat ze dat percentage dit jaar nog verder op willen krikken.

Ik ga sowieso het hele weekend maar zou een dagindeling wel leuk vinden voor de clash stress.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Inderdaad, geen grote namen, maar die had ik ook niet meer echt verwacht en dat vind ik ook niet zo erg. Net als hiervoor al wordt genoemd, staan echt er genoeg namen tussen waar ik mijn weekend wel mee ga vullen! Soulwax ben ik misschien wel een beetje moe na de tour vorig jaar, maar missschien brengt dit ook nog wel een 2manydjs setje met zich mee?

Ik hoopte vooral heel erg op Horsegirl en Youth Lagoon, dus daar ben ik erg blij mee. Lael Naele, Snapped ankles, Ugly, Antal, the streets, etc etc, ik vermaak me wel!

• Leuk
Waarderingen: gretz en Matthijs
Hetgeen wat hier op het forum geopteerd word sinds de groei van DTRH lijkt een beetje waar te worden. Dat ze toch meer kleiner inzetten qua bovenkant van de affiche zoals een End Of The Road of Green Man festival.

En als je qua grote namen zoiets ongeveer hebt, heb je eigenlijk voor de gemiddelde BKS-liefhebber toch een mooi afwisselende, alternatieve bovenkant? Of zie ik dat zo verkeerd?

Eefje De Visser + Barry Can't Swim + The Streets
Deftones + Soulwax + TV On The Radio
Michael Kiwanuka + Wilco + Caribou

*Dit is een hypothetische indeling

Michael Kiwanuka die de ONE afsluit zal prachtig worden.
Soulwax kan legendarisch worden op de TWO of een zegetocht op de ONE.
The Streets kan die TWO ook wel slopen als ze daar staan.
enzovoort...

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread